کد خبر: 33252
تاریخ انتشار: جمعه, 27 بهمن 1396 - 19:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان  با خانواده شهید مدافع حرم 

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب با همراهی جمعی از مسئولین و کارشناسان ستادی با خانواده شهید مدافع حرم، بابک نوری هریس دیدار کرد.
 دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان  با خانواده شهید مدافع حرم 

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان،  هادی نوری در دیدار با خانواده جوان‌ترین شهید مدافع حرم با اشاره به اعتقاد قلبی بی‌نظیر این شهید مدافع حرم گفت: شهید بابک نوری به‌عنوان جوان‌ترین شهید مدافع حرم پس از گذشت سال‌های طولانی از دفاع مقدس به نگرانی عده‌ای که درباره مواجهه جوانان امروز با مفهوم دفاع، دچار شک و تردید شده بودند، پاسخی مناسب داد.

نوری اضافه کرد: این شهید جوان باوجودآنکه انقلاب و حوادث پس‌ازآن را تجربه  نکرده بود با ذهنیتی پاک وارد عرصه نبرد با تکفیری‌ها شد و مفهوم شهادت را دگرگون کرد.

وی از شهید بابک نوری هریس به‌عنوان افتخار گیلانیان یادکرد و گفت: گیلانیان همواره به شهید نوری افتخار خواهند کرد و یاد دلاوری او را گرامی خواهند داشت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به الگوسازی این شهدا برای جامعه گفت: قدرت تصمیم‌گیری‌ این جوانان غیور در لحظات سخت و دشوار وجه تمایز آنان با افراد عادی است.

نوری همچنین گردآوری خاطرات این شهید در قالب یک کتاب و ساخت فیلم مستندی از این خاطرات را در ماندگاری آن موثر دانست و آمادگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان را برای این امر اعلام کرد.

پدر شهید بابک نوری هریس نیز در این دیدار با ذکر خاطراتی از وی، او را جوانی شاد، مؤمن و انقلابی معرفی کرد و گفت: اگر خانواده‌ها، افرادی مانند شهید نوری را تنها برای خود بخواهند، به جامعه جفا کرده‌اند.

وی با استقبال از پیشنهاد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان مبنی بر گردآوری خاطرات این شهید از این اداره کل قدردانی کرد.

گفتنی است، شهید بابک نوری هریس، دانشجوی ارشد حقوق دانشگاه تهران در ۲۱ مهرماه سال ۷۱ در شهر رشت به دنیا آمد. این شهید بزرگوار پس از اعزام به سوریه در آبان ماه سال جاری در منطقه بوکمال به فیض شهادت نائل شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: