کد خبر: 33576
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 16 اسفند 1396 - 14:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با هدف شرکت در طرح «کتابخانه‌‌گردی»

وزیر ارشاد به کتابخانه عمومی ارغوان می رود

منبع : لیزنا
در ۱۷ اسفند ماه سالروز، تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سیدعباس صالحی با شرکت در طرح کتابخانه گردی به کتابخانه عمومی «ارغوان»  می رود.
وزیر ارشاد به کتابخانه عمومی ارغوان می رود

به گزارش لیزنا، در سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور به دعوت علیرضا مختارپور، دبیرکل این نهاد مردم و مسئولان فرهنگی به کتابخانه های عمومی می روند.

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با حضور در کتابخانه «ارغوان» واقع در خیابان شریعتی، خیابان دولت، خیابان دیباجی جنوبی، پارک ارغوان در طرح «کتابخانه‌‌گردی» شرکت خواهد کرد.

«طرح ملی کتابخانه‌گردی» همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های در سراسر کشور برگزار می شود و کتابخانه های عمومی آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان و مسئولان کشور از جمله فرمانداران، استانداران، شهرداران، بخشداران، دهیاران، اعضای شورای شهر و روستا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعت، اعضای انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی استان‌ها و شهرستان‌ها و گروه‌های مرجع و نخبگان هستند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: