کد خبر: 33700
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 اسفند 1396 - 11:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شرکت شعرا، نویسندگان و پژوهشگران استان فارس در  کتابخانه گردی

منبع : لیزنا
  همزمان با سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، شعرا، نویسندگان و پژوهشگران استان فارس در کتابخانه های عمومی حضور یافتند.
 شرکت شعرا، نویسندگان و پژوهشگران استان فارس در  کتابخانه گردی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، استاد احد ده بزرگی  پدر شعر آیینی فارس با حضور در طرح کتابخانه گردی با بیان اینکه طرح کتابخانه گردی حیرت انگیز است،   عنوان کرد: کارهای فرهنگی بسیاری در حوزه ترویج کتابخوانی در استان انجان می شود که از دید مردم  پنهان است. یکی از سازمان هایی که با تمام تلاش برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه تلاش می کند نهاد کتابخانه های عمومی کشور است که باید خدمات آن به مردم و مسئولان نشان داده شود.

این شاعر شیرازی با تأکید بر حضور مسئولان در طرح کتابخانه گردی ادامه داد: مقوله کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های عمومی در حال شکوفا شدن است. کسانی که خود را متولی فرهنگی در استان فارس می دانند باید از این شکوفایی بهره ببرند، دست کم کودکان خود را به کتابخانه  ها بیاورند و زمینه رشد و بلوغ فکری آن ها را فراهم کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: