کد خبر: 34240
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 ارديبهشت 1397 - 09:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای برنامه های کتا ب خوانی در مدارس پارس آباد استان اردبیل

منبع : لیزنا
 به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در هفته اول اردیبهشت ماه برنامه های مختلف فرهنگی در مدارس منتخب پارس آباد برگزار شد.
اجرای برنامه های کتا ب خوانی در مدارس پارس آباد استان اردبیل

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل؛ امین پور محمد رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد با اعلام این خبر افزود؛ در هفته اول اردیبهشت ماه کتابداران شهرستان پارس آباد با حضور در مدارس ابتدایی شاهد بوعلی و قدسیه در جمع دانش آموزان این مدارس نشست کتاب خوان و جمع خوانی کتاب را برگزار کردند.

 وی افزود؛ در مدرسه شاهد بوعلی کتاب ۱۰قصه از امام رضا (ع) توسط دانش آموزان کلاس پنجم جمع خوانی شد. هم چنین در مدرسه قدسیه دانش آموزان کتاب های «راز تفاوت انسان»، «راز حرکت انسان»، «راز زمین»، «راز بیوم ها»، «راز گوارش»، «راز نفت» و «راز بهداشت» رابه  همکلاسیان خود معرفی کردند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد افزود: کتابداران کتابخانه شهید رجایی نیز با حضور در تعدادی از کلاس های مدارس این شهرستان کتاب های قصه ما مثل شد. راز آفرینش از زبان امام ششم  دانشنامه کودکان و نوجوانان و فرهنگ نامه کودکان و نوجوانان را به دانش آموزان معرفی کردند.

پور محمد خاطر نشان کرد: طرح ارتباط کتابخانه های عمومی و مدارس با هدف توسعه فرهنگ مطالعه و آشنا کردن کودکان و نوجوانان با منابع کتابخانه های عمومی از آغاز سال تحصیلی ۹۶- ۹۷ در مدارس همجوار کتابخانه های عمومی در شهرستان پارس آباد اجرا می شود که موجب رشد میزان اعضاء مراجعین و امانت منابع کتابخانه های عمومی شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: