کد خبر: 34476
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 ارديبهشت 1397 - 09:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ویژه‌برنامه «امیدهای جماران» در ماه مبارک رمضان در فارس برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
 به همت کتابداران کتابخانه عمومی قائمیه اشکنان و با همکاری کانون فرهنگی هنری حسینیه جماران ویژه‌برنامه «امیدهای جماران» در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
ویژه‌برنامه «امیدهای جماران» در ماه مبارک رمضان در فارس برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، کتابخانه قائمیه اشکنان با همکاری کانون فرهنگی هنری حسینیه جماران و کانون حضرت زینب (س) ویژه‌برنامه امیدهای جماران را به مدت ۳۰ شب در حسینیه جماران اشکنان برگزار می‌کند.

این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲ هر شب آغاز می‌شود و طی آن فعالیت‌های متنوعی همچون قصه‌گویی، شعرخوانی، آموزش کاردستی، نقاشی، اوریگامی، کتابخوانی، اجرای برنامه‌های دینی، بازی‌های گروهی، سرود، نمایش، پخش فیلم و... انجام خواهد شد. همچنین هم‌زمان با این برنامه نمایشگاهی از کتاب‌های کودک و نوجوان کتابخانه قائمیه با قابلیت امانت توسط اعضا در محل حسینیه برپا خواهد شد.

گفتنی است، حسینیه جماران اشکنان دو سالی است که برنامه‌های متنوعی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می‌کند. با رایزنی‌های انجام‌شده، کتابخانه عمومی قائمیه اشکنان،‌ مسئولیت برنامه‌های کتابخانه حسینیه را در ایام ماه مبارک رمضان عهده دار شد؛ به‌این‌ترتیب کتابداران کتابخانه عمومی قائمیه با همکاری اعضای خود، اعضای کانون فرهنگی هنری حسینیه جماران و کانون حضرت زینب (س)، حسینیه جماران اشکنان را در ایام ماه مبارک رمضان به مکانی برای کتابخوانی، قصه‌گویی و برنامه‌های فرهنگی تبدیل می‌کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: