کد خبر: 34867
تاریخ انتشار: شنبه, 12 خرداد 1397 - 16:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

یکصدوچهلمین برگ از نشست‌های مطالعاتی کتابخانه عمومی مدنی، در فارس ورق خورد

منبع : لیزنا
مسئول کتابخانه عمومی آیت الله مدنی کازرون از برگزاری یکصد و چهلمین جلسه نشست مطالعاتی این کتابخانه در ماه مبارک رمضان خبر داد.
یکصدوچهلمین برگ از نشست‌های مطالعاتی کتابخانه عمومی مدنی، در فارس ورق خورد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، الهام خداوکیل با بیان اینکه نشست‌های سیر مطالعاتی این کتابخانه روزهای دوشنبه با مشارکت اعضای فعال برگزار می شود، عنوان کرد: در این نشست‌ها که با توجه به مناسبت‌های گوناگون برپاست، منابع مختلف  همچون کتاب، نشریه و روزنامه در موضوعات مختلف  معرفی می‌شود و تمامی معرفی‌کنندگان ضمن خواندن بخشی از کتاب، تجربه خوانش خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

مسئول کتابخانه عمومی آیت الله مدنی کازرون با اشاره به اینکه تاکنون ۴۷۰ عنوان کتاب و نشریه در سری نشست‌های سیر مطالعاتی این کتابخانه به اشتراک گذاشته شده است، بیان کرد: در اردیبهشت سال ۱۳۹۲ اولین جلسه طرح سیر مطالعاتی با حضور ۵ نفر از اعضا و کتابدار کتابخانه مدنی برگزار شد، که این نشست به دلیل استقبال خوب اعضا تاکنون پنج سال است که به صورت متوالی و منظم برگزار شده است.

 او با تصریح اینکه صد و چهلمین جلسه این نشست در ماه مبارک رمضان و با معرفی چهار کتاب برگزار شد، گفت: در این گردهمایی، سکینه دشتی عضو فعال نشست‌های سیرمطالعاتی کتاب «رمضان در فرهنگ مردم» نوشته احمد وکیلیان را معرفی کرد. «آداب و ادعیه ماه رمضان» نوشته ابن طاوس علی بن موسی به همت محبوبه دوست معرفی شد و جلسه با معرفی کتاب «خاطرات همفر» ترجمه محسن مویدی توسط جواد جمالی عضو قدیمی سیر مطالعاتی ادامه یافت.

خداوکیل افزود: شاهنامه خوانی از داستان رزم رستم و اسفندیار توسط رحمان جوانمرد پیر شاهنامه خوان و خواندن خاطره‌ای با عنوان «اولین باری که روزه گرفتم» توسط مریم هاشمی برنامه‌های دیگر جلسه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: