کد خبر: 35043
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 خرداد 1397 - 11:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تفسیر داستان «لطف خداوند و گستاخی آدمی» در محفل «مثنوی مولانا»

منبع : لیزنا
محفل ادبی مثنوی مولانا یکشنبه 27 خرداد ساعت 16 با خوانش و تفسیر داستانی از دفتر دوم مثنوی در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
تفسیر داستان «لطف خداوند و گستاخی آدمی» در محفل «مثنوی مولانا»

به ایزنا بر اساس اعلام گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، نشست ادبی مثنوی مولانا با موضوع خوانش و تفسیر داستان «لطف خداوند و گستاخی آدمی» از نگاه مولانا با بررسی داستان هایی از دفتر دوم مثنوی، توسط سیدمحمد حسینی پژوهشگر و کارشناس ادبیات، در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

مثنوی معنوی از برترین کتاب‌های ادبیات عرفانی کهن فارسی و حکمت پارسی پس از اسلام می باشد و چون بسیاری از کتب و متون قدیمی جایگاه ویژه ای برای بزرگان دین و اولیا خدا قایل است و شناخت بیشتر این بزرگان از زوایای دید مولانا و دیگر عرفا و شاعران ما را به شناخت بیشتر و دقیق تر از شخصیت والای آن ها می رساند تا الگوی راستین زندگی جهت نیل به کمال انسانی باشند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند در تاریخ یاد شده به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44088707 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: