کد خبر: 35091
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 خرداد 1397 - 11:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه کودک و نوجوان صدرالواعظین گشایش یافت

منبع : لیزنا
کتابخانه کودک و نوجوان صدرالواعظین، عضوی از گروه کتابخانه‌های کودک‌محور «با من بخوان»، با رعایت کامل استانداردهای محیطی و محتوایی یک کتابخانه کودک‌محور با پشتیبانی مالی گروه آذرستان گشایش یافت.
کتابخانه کودک و نوجوان صدرالواعظین گشایش یافت

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه پژوهشی تاريخ ادبيات کودکان، در مراسم گشایش این کتابخانه که ۲۷ خردادماه ۱۳۹۷ در خوانسار برگزار شد، افرادی همچون مهندس شفعتی؛فرماندار خوانسار، حسن اسحاقی؛ شهردار خوانسار، امیر هلاکویی؛ سرپرست اداره کل کتابخانه‌های استان اصفهان، هوشنگ صانعی؛ رئیس شورای اسلامی شهر خوانسار و محمود ابراهیمی؛ مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان حضور داشتند.

گروه آذرستان با مدیریت فرهنگی پروین امینی در همکاری و مشورت با گروه کتابخانه‌های کودک‌محور «با من بخوان» از فروردین‌ماه ۱۳۹۷ کار فضاسازی کتابخانه صدرالواعظین خوانسار را آغاز کرد و  در گام بعدی با همکاری کتاب هدهد، فروشگاه کتاب موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، این کتابخانه را با 3 هزار جلد کتاب باکیفیت برای گروه‌های سنی ۰ تا ۱۶ سال و کتاب‌های ویژه‌ بزرگ‌سالان با موضوع کودکان و فرزندپروری تجهیز کرد.

این کتابخانه به یاد آقا محمدمهدی امینی (۱۲۶۸-۱۳۳۱)، نامدار به صدرالواعظین، از روحانیون ادیب و انسان‌دوست منطقه ساخته شده است.

کتابخانه کودک و نوجوان صدرالواعظین بخش‌های گوناگونی دارد که این بخش‌ها بر اساس رویکردهای برنامه «با من بخوان» همچون بلندخوانی، خواندن با نوزاد و نوپا و انجام فعالیت‌های گوناگون پس از بلندخوانی ایجاد و فضاسازی شده است.

عضویت در کتابخانه کودک و نوجوان صدرالواعظین خوانسار رایگان است. کتابخانه در روزهای هفته (به جز دوشنبه) صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ باز است. روزهای جمعه کتابخانه تنها در نوبت صبح پذیرای دوستداران کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: