کد خبر: 35702
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 تیر 1397 - 12:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

عضویت در کتابخانه های عمومی استان تهران به صورت رایگان

منبع : لیزنا
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران گفت: همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) عضویت مراجعین دختر به کتابخانه‌های عمومی استان تهران به صورت رایگان انجام خواهد شد.
عضویت در کتابخانه های عمومی استان تهران به صورت رایگان

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، علی نیکنام، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) یکشنبه، ۲۴ تیر عضویت برای تمام مراجعین دختر به کتابخانه های عمومی سطح استان تهران به صورت رایگان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی همچون جمع خوانی کتاب، برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی، جشن دختر و غیره از دیگر اقداماتی است که هم‌زمان با میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در تمام کتابخانه ها برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه محل زندگی خود در این برنامه ها حضور یابند.

نیکنام ادامه داد: هم اکنون ۳۰۴ کتابخانه شامل ۱۵۰ باب کتابخانه وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی و ۱۵۱ باب کتابخانه مشارکتی و ۳ باب کتابخانه مستقل در استان تهران فعال است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: