کد خبر: 35705
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 تیر 1397 - 13:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با کتابداران نیشابوری

منبع : لیزنا
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان  رضوی در نشستی صمیمی با کتابداران کتابخانه‌های عمومی نیشابور دیدار و گفتگو کرد.
 دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با کتابداران نیشابوری

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در سفر دو روزه خود به شهرستان نیشابور علاوه بر بازدید از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و شرکت در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی، در نشستی صمیمی با کتابداران کتابخانه‌های عمومی نیشابور دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سبزیان در این دیدار که در کتابخانه عمومی دکتر شریعتی شهر نیشابور برگزار شد، اظهار داشت: کتابداران با فعالیت در کتابخانه های عمومی می توانند تاثیر زیادی بر وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور داشته باشند

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ادامه داد: باید بتوانیم از این ظرفیت عظیم که حتی در روستاهای کوچک هم مشغول ارائه خدمت به مردم هستند استفاده کنیم. جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان ابزاری برای ورود به متن جامعه و دعوت از آنان برای حضور و عضویت در کتابخانه فرصت مناسبی فراهم کرده است.

وی ادامه داد: به منظور رفع مشکلات کتابداران، راه های ارتباط با  مدیرکل در پرتال اداره کل استان  قرار داده شده است و همکاران می توانند در صورت بروز مشکل تماس بگیرند؛ بنده و همکاران ستادی با همه توان در خدمت کتابداران و مخاطبان کتابخانه های عمومی خواهیم بود.

وی ابراز امیدوری کرد که با تلاش مستمر همه دست اندرکاران اعم از کتابداران و نیروهای ستادی، مشکلات کتابخانه های عمومی مرتفع شود.

شایان ذکر است در این نشست صمیمی، کتابداران شهرستان نیشابور پیشنهادها و انتقادات خود را با حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی در میان گذاشتند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: