کد خبر: 36618
تاریخ انتشار: شنبه, 03 شهریور 1397 - 17:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

خالق «عمه نارنجی» مهمان ویژه برنامه یک‌شنبه‌های‌ کتاب فرهنگسرای گلستان

منبع : لیزنا
نشست ادبی «یکشنبه‌های کتاب» با حضور لاله جعفری داستان نویس، مترجم و كارگردان در کتابخانه گلبرگ برگزار می‌شود.
خالق «عمه نارنجی» مهمان ویژه برنامه یک‌شنبه‌های‌ کتاب فرهنگسرای گلستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، در نشست یک‌شنبه‌های کتاب گلبرگ لاله جعفری نویسنده کودک و نوجوان‌ مهمان برنامه خواهد بود و کتاب‌های «عمه نارنجی»، «خانم غول و آقا غول» و «لنگه جوراب قرمز» از آثار این نویسنده معرفی و بررسی خواهد شد. هم‌چنین علاقه‌مندان می‌توانند سوالات و نظرات خود را پیرامون این مجموعه‌ها با نویسنده مهمان در میان بگذارند.

لاله جعفری داستان نویس، مترجم و كارگردان متولد سال 1345 اصفهان است.وی دارای مدرك كارشناسی هنرهای دراماتیك از دانشگاه تهران و ازجمله فعالیت اونوشتن فیلم نامه سریال‌های تلویزیونی كودك و نوجوان، مسئول جلسات قصه نویسی در سروش و كانون پرورش كودكان و نوجوانان بوده است. برخی ازآثار وی عبارتند: «بوی خوشمزه»، «آن روز، هشت صبح»، «قشنگ‌ترین جا»، «نقلی و گلی»، مجموعه‌ »قصه‌های ساندویچی»، «بزکوهی»، «شلپ‌شلپ» و مجموعه‌ هفت قصه از «قصه‌های جن و پری»

یک‌شنبه‌های کتاب، نشست‌های معرفی و بررسی کتاب و دیدار چهره به چهره با نویسنده‌های کشور است که با حضور نویسندگان منتخب در حوزه‌های مختلف و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات و نشر در کتابخانه‌های منطقه 8 برگزار می‌شود. در این نشست‌ها، علاوه بر برپایی نمایشگاه کتاب، کتاب‌های تازه‌نشر معرفی شده و از نویسندگان تقدیر به عمل می‌آید.

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند عصر روز یک شنبه، 4 شهریور ماه ساعت 17 به خانه فرهنگ وکتابخانه گلبرگ واقع در نارمک، دردشت شمالی، خیابان 72 شرقی، پایین تر از مترو علم و صنعت مراجعه و و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77183995 ، 77183997 و 77183998 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: