کد خبر: 36679
تاریخ انتشار: سه شنبه, 06 شهریور 1397 - 16:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با استقبال چشمگیر مردم سمنان روبرو شد

منبع : لیزنا
 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، مشارکت مسئولان و مردم استان سمنان را در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بی نظیر دانست.
هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با استقبال چشمگیر مردم سمنان روبرو شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با حضور نورعلی غلامحسین نیا سماکوش؛ مدیرکل، حنیفه صفری؛ رئیس کتابخانه مرکزی استان سمنان و روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان ها  در اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود برگزار شد.

نورعلی غلامحسین نیا سماکوش در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش همکاران ستادی و کتابداران در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در استان سمنان گفت: امسال مشارکت مردم و مسئولان استان سمنان در این جشنواره بی نظیر بود.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد به مسئولان و مردم  دانست و گفت: برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه، باید مردم از فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی آگاهی داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی ترغیب مخاطبان به حضور در این مکان فرهنگی را به دنبال دارد، خواستار برگزاری برنامه‌های فرهنگی  متنوع در کتابخانه ‌های عمومی و اطلاع رسانی در این زمینه شد.

در خاتمه مقرر شد نشست کتاب‌خوان، نمایشگاه کتاب، مسابقه فرهنگی و نشست های معرفی کتاب با موضوع عید غدیر، عید قربان و هفته دولت در کتابخانه‌های عمومی استان، کتابخانه مرکزی و اداره‌های شهرستان برگزار شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: