کد خبر: 37531
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 مهر 1397 - 11:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جشن امضای کتاب فهرست کلاغ سفید در انتشارات علمی و فرهنگی

منبع : لیزنا
انتشارات علمی و فرهنگی جشن امضای کتاب برگزیدۀ کتابخانۀ مونیخ را با حضور بیوک ملکی برگزار می‌­کند.
جشن امضای کتاب فهرست کلاغ سفید در انتشارات علمی و فرهنگی

 به گزارش لیزنا، مجموعه شعر نوجوان «احتیاط کنید! پرنده­ ها پای سفرۀ صبحانه ­اند» امسال در فهرست کلاغ سفید سال 2018 کتابخانۀ مونیخ قرار گفته است.

 گفتنی است این مجموعه شعر را حسین تولایی سروده و پرندۀآبی (واحد کودک ونوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) آن را منتشر کرده است.

 در این مراسم که نوشین خائفی اشکذری تصویرگر کتاب نیز در آن حضور خواهد داشت،حسین تولایی قطعاتی از کتاب را برای حاضران قرائت کرده و در بارۀ آن توضیحاتی می­دهد و بیوک ملکی در خصوص حوزۀ شعر نوجوان و کتاب مذکور به نقد و بررسی می­پردازد.

 شایان ذکر است کتابخانۀ بین المللی مونیخ هرسال پس از بررسی هزاران عنوان کتاب که از کشورهای مختلف و به زبان­ های گوناگون به این کتابخانه ارسال می­شود، 200 عنوان را برای معرفی در فهرست کلاغ سفید در نظر می­ گیرد که امسال از ایران 4 عنوان کتاب به فهرست سال 2018 راه یافته است.

هدف از انتشار این فهرست معرفی کتاب­های برگزیده به جامعۀ جهانی و کمک به ارتقای سطح ادبیات کودک و نوجوان است.

مراسم جشن امضای کتاب «احتیاط کنید! پرنده­ها پای سفرۀ صبحانه اند» روز شنبه 28 مهر از ساعت 16 تا 30/17 در فروشگاه شماره 2 انتشارات علمی و فرهنگی واقع در میدان هفت تیر، خیابان کریم خان، بین قائم مقام فراهانی و خردمند، پلاک 13 بر­گزار می­ شود.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: