کد خبر: 39299
تاریخ انتشار: شنبه, 24 فروردين 1398 - 09:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با هدف اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان انجام شد

حضور کاروان «بهار مهربانی» در محل‌ اسکان سیل‌زدگان آق قلا

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران
کاروان بهار مهربانی از اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در محل اسکان سیل‌زدگان، در شهر آق قلا استان گلستان حاضر شد
حضور کاروان «بهار مهربانی» در محل‌ اسکان سیل‌زدگان آق قلا

به گزارش لیزنا، صبح روز پنجشنبه، 22 فروردین ماه کاروان بهار مهربانی از اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران با حضور آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان برای اجرای برنامه‌های شاد کودکانه از جمله قصه گویی، مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز و هدایایی مانند کتاب و لوازم التحریر، در محل اسکان سیل‌زدگان، در شهر آق قلا استان گلستان حاضر شد.

این کاروان که قرار است برنامه‌های خود را در کمپ های ۹ دی، دارالقران، مدرسه حضرت فاطمه(س) و هنرستان امام جعفر صادق(ع) آق قلا برگزار کند، از صبح پنجشنبه در کمپ ۹  دی برنامه‌های خود را آغاز کرد.

آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این ویژه برنامه طی سخنانی اظهار داشت: همانطور که ما در شرایط عادی از بچه ها انتظار کتابخوانی داریم، در این شرایط سخت هم می‌خواهیم شرایط کتابخوانی را برایشان فراهم آوریم و با کتاب و قصه و نقاشی، شادی را در جمع کودکان و حتی بزرگ‌ترها بیشتر کنیم.

وی افزود: این کودکان آینده‌سازان کشور هستند و نباید مشکلات به وجود آمده آنها را از علم آموزی باز بدارد و می شود این شرایط را طوری مدیریت کرد که بچه‌ها با کتاب‌های خوب انس بگیرند و خاطرات این روزها را با لحظات شیرین کتابخوانی همراه کنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: