کد خبر: 39435
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 ارديبهشت 1398 - 13:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کودکان سیل زده محله سعدی شیراز در استان فارس، کودکی کردند

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس
کتابخانه‌های عمومی محله سعدی شیراز با برگزاری جنگ شادی در حمایت از کودکان سیل زده شیراز، خنده را بر لبان دانش آموزان دبستان سعدی نشاندند.
کودکان سیل زده محله سعدی شیراز در استان فارس، کودکی کردند

به گزارش لیزنا، کتابخانه‌های عمومی سعدی و ملاصدرای شیراز امروز در ویژه برنامه حمایت از کودکان سیل زده محله سعدی، میزبان شصت نفر از دانش آموزان دبستان سعدی بودند. این نشست با حضور روح الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس؛ فاطمه صفری راد، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شیراز و جمعی از کتابداران شیرازی همراه بود که با برنامه‌های قصه‌گویی، مسابقه و اهدای کتاب برای کودکان به انجام رسید.

ششم فروردین ماه ۱۳۹۸ پس از طغیان سیلاب در شیراز، آب به منطقه سعدی رسید. منطقه‌ای کم‌برخوردار با جمعیتی بسیار. در این میان اما، سه کتابخانه عمومی ملاصدرا، سعدی و قطب الدین در محله سعدی، با همراهی، حمایت و برنامه‌های فرهنگی و کتابخوانی، دوره گذر از ویرانی سیلاب را برای کودکان آسان کردند. کتابخانه عمومی ملاصدرای شیراز همچنین از ابتدای بحران سیل در شیراز به عنوان پایگاه جمع‌آوری حمایت‌های مردمی از سوی فرمانداری و شهرداری شیراز به مردم سیل زده خدمت‌رسانی کرده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: