کد خبر: 39451
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 ارديبهشت 1398 - 15:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دستانی کوچک و دل‌هایی به وسعت دریا؛ پویش بهار مهربانی در چهارمحال و بختیاری

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری
کودکان روستای یان‌چشمه با ارسال دل نوشته‌ای سرشار از روح پاک کودکی با کودکان سیل زده هم‌دردی کردند.
دستانی کوچک و دل‌هایی به وسعت دریا؛ پویش بهار مهربانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش لیزنا، با اجرای پویش «بهار مهربانی» در استان چهار محال و بختیاری همزمان با سراسر کشور، کودکان روستای یان‌چشمه احساسات پاکشان را برای مربی خود بیان کردند و خواستار ارسال آن در قالب نامه ای برای کودکان آسیب دیده از سیل شدند و با نقش اثر انگشتان کوچک خود پای نامه احساسات پاک و بی آلایش کودکی را روانه مناطق سیل زده کردند. متن نامه بدین شرح است؛

به نام خدا

ما دانش آموزان پیش دبستانی پسرانه کوشا از روستای یان‌چشمه توابع شهرستان بن استان چهارمحال و بختیاری، با تمام شما کودکان سیل‌زده ایران عزیزمان همدردیم.

ما می‌دانیم که خانه‌هایتان را آب برد، کیف و کتاب و دفترهایتان در گل و لای فرو رفته است همه این‌ها را در تلویزیون دیدیم؛ می‌دانیم دیگر تلویزیون ندارید تا کارتون و شبکه پویا را ببینید، دیگر سقفی بالای سرتان نیست تا شب‌ها آسوده بخوابید؛ ما نیز دیگر کمتر شبکه پویا می‌بینیم و با اسباب بازی‌هایمان کمتر بازی می کنیم چون دیگر شما اسباب‌بازی ندارید.

ما را ببخشید که نتوانستیم برایتان اسباب بازی‌های زیادی بخریم؛ آخر به غیر از علی اصغر و نیما، پدرهایمان همگی کشاورز و کارگر هستند و ما پول زیادی نداشتیم تا برایتان اسباب‌بازی، دفتر، مدادرنگی و جامدادی بخریم. تمام اسباب‌بازی‌هایمان شکسته هستند. برای همین، چیزهایی که شما نیاز دارید و ما می‌خواستیم برایتان بخریم را نقاشی کشیدیم و برایتان فرستادیم. امیدوارم هر چه زودتر به خانه‌هایتان بر گردید.

خدا همیشه با ما کودکان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: