کد خبر: 39453
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 ارديبهشت 1398 - 15:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کاروان بهار مهربانی در شهرستان‌های گمیشان و آق‌قلا

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گلستان
کاروان بهار مهربانی با حضور در شهرستان‌های آق قلا و گمیشان به ارائه خدمات فرهنگی در حوزه کتاب برای کودکان پرداخت.
کاروان بهار مهربانی در شهرستان‌های گمیشان و آق‌قلا

به گزارش لیزنا، کاروان بهار مهربانی خراسان رضوی با حضور در مناطق محروم شهرستان‌های آق قلا وگمیشان، به برگزاری برنامه‌های فرهنگی همچون مسابقه کتابخوانی، مسابقه نقاشی، قصه‌گویی، خاطره‌گویی، معرفی کتاب، جمع‌خوانی، رنگ آمیزی، طناب‌کشی، نمایش فیلم و اهدای جوایز و لوازم التحریر و برخی اقلام مورد نیاز به کودکان پرداخت.

کاروان بهار مهربانی با حضور در مدارس روستاها و مناطق مختلف شهرستان‌های آق قلا و گمیشان در راستای ایجاد فضای کودکانه برای کودکان و آماده سازی بستر روحی روانی آرام، به توزیع اسباب‌بازی، اقلام فرهنگی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی پرداختند.

گفتنی است، کاروان بهار مهربانی خراسان رضوی از روز چهارشنبه مورخ ۲۸ فروردین با حضور ۸ تن از کتابداران استان خراسان رضوی و دو دستگاه کتابخانه سیار به توزیع اقلام فرهنگی و اقلام مورد نیاز در مناطق سیل‌زده پرداخته‌اند.

همچنین پیش‌تر مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد و هادی آشتیانی، مدیرکل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از مناطق سیل‌زده بازدید کردند؛ حضور کاروان بهار مهربانی از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران و اهدای اقلام غیر نقدی توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: