کد خبر: 39532
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 ارديبهشت 1398 - 11:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ارسال بیش از دو هزار هدیه فرهنگی از استان خراسان جنوبی به مناطق سیل زده گلستان 

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی
اعضا و کارکنان کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، ۲۳۳۱ هدیه شامل کتاب، لوازم التحریر و اسباب بازی برای کودکان مناطق سیل زده استان گلستان ارسال کردند.
ارسال بیش از دو هزار هدیه فرهنگی از استان خراسان جنوبی به مناطق سیل زده گلستان 

به گزارش لیزنا، نهاد کتابخانه های عمومی کشور به منظور تسلّی دل غم دیدگان، کمک به کودکان آسیب دیده، کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق سیل زده، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در میان هیاهوی آواربرداری و امداد رسانی، به اجرای برنامه های فرهنگی و ارسال بسته های کتاب، لوازم التحریر و اسباب بازی اقدام کرد.

محمدرضا رضایی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی گفت: شرایطی فراهم شد تا هم وطنان در صورت تمایل، کتاب ها، لوازم التحریر و اسباب بازی های اهدایی قابل استفاده (در حد نو) و تازه خریداری شده خود را به نزدیک ترین کتابخانه عمومی استان تحویل دهند.

محمدرضا رضایی افزود: هدایای جمع آوری شده توسط کتابخانه های عمومی سراسر استان خراسان جنوبی، شامل ۱۰۳۳ نسخه کتاب، ۵۶۰ قلم اسباب بازی و ۷۳۸ قلم لوازم التحریر است که پس از تأیید کارشناس منابع، آماده سازی و به اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان ارسال شد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: