کد خبر: 40585
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 آذر 1398 - 10:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

از 350 نسخه کتب اهدایی به کتابخانه عمومی پروین اعتصامی رونمایی شد

منبع : روابط عمومي اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان همدان
در مراسمی از کتب اهدایی ناشران کتب کمک درسی در کتابخانه عمومی پروین اعتصامی رونمایی شد.
از 350 نسخه کتب اهدایی به کتابخانه عمومی پروین اعتصامی رونمایی شد

به گزارش لیزنا، فرهاد رستمی جمیل؛ مسئول کتابخانه عمومی پروین اعتصامی از رونمایی کتب اهدایی ناشران کتب درسی در این کتابخانه خبر داد.

مسئول کتابخانه عمومی پروین اعتصامی، اشاره داشت: اهدا فرهنگ پسندیده ای است که در میان اقشار مختلف مردم وجود دارد از این میان اهدای کتاب از مواردی است که می تواند در بالا بردن سطح آگاهی و دانش افراد سهم به سزایی داشته باشد.

رستمی جمیل ، بیان کرد: بعد از مکاتبات مختلفی که با ناشران کتب کمک درسی از سراسر کشور صورت گرفت و پیگیری های زیادی که در این خصوص انجام شد کتابخانه عمومی پروین اعتصامی موفق گردید بیش از 370 عنوان کتاب کمک درسی از 9 ناشر معتبر به ارزش تقریبی 27 میلیون ریال به صورت اهدایی دریافت نماید.

وی، ادامه داد: کتب اهدایی دریافت شده از  انتشارات الگو، مهروماه، دریافت، تخته سیاه، فاگو،  خیلی سبز و سنجش و نارنجی ومشاوران آموزش  می باشد که با ناشران دیگر هم مکاتباتی در این خصوص انجام شده است که در آینده ای نزدیک کتب اهدایی این ناشران نیز به مجموعه اضافه خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه کتب کمک درسی باید حتما به روز باشد تا مورد استفاده قرار گیرد لذا این مجموعه می تواند جوابگوی نیاز بسیاری از کاربران باشد از سوی دیگر با توجه به بالا بودن قیمت کتب کمک درسی، کتابخانه عمومی می تواند مکان مناسبی باشد تا کاربران از این مجموعه استفاده نمایند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: