کد خبر: 40714
تاریخ انتشار: سه شنبه, 10 دی 1398 - 13:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای بیش از ۶۵۰۰ جلد کتاب برای احیای کتابخانه «تفکر»

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
با انتشار فراخوان عمومی برای جلب مشارکت در بازسازی کتابخانه عمومی تفکر شهریار، گروه ها و اقشار مختلف مردم با ارائه کمک های نقدی و اهدای کتاب به پویش بازسازی کتابخانه تفکر پیوستند. بر این اساس تا کنون بیش از ۶۵۰۰ جلد کتاب از زمان اعلام فراخوان بازسازی کتابخانه تفکر توسط اقشار و گروه های مختلف مردم به این کتابخانه اهدا شده است.
اهدای بیش از ۶۵۰۰ جلد کتاب برای احیای کتابخانه «تفکر»

به گزارش لیزنا، به دنبال انتشار فراخوان و دعوت عمومی برای جلب مشارکت در بازسازی کتابخانه عمومی تفکر شهریار، گروه ها و اقشار مختلف مردم با ارائه کمک های نقدی و اهدای کتاب به پویش بازسازی کتابخانه تفکر پیوستند.

بر این اساس تاکنون ۳۶۸ نسخه کتاب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار، ۱۵۰ جلد از سوی کتابخانه های عمومی قشم، ۲ هزار جلد از سوی اداره کتابخانه های عمومی دامغان، ۵۰۰ جلد از سوی دبیرخانه پویش مردمی کتاب نذری،  ۱۰۰ عنوان کتاب از سوی خبرگزاری فارس، ۲۰۰ جلد کتاب از سوی انتشارات امیرکبیر، ۱۰۰ جلد از سوی نشر ستاره ها، ۵۰۰ عنوان از سوی انتشارات به نشر(آستان قدس رضوی) و ۱۶۰ عنوان کتاب از سوی انتشارات جمکران برای راه اندازی مجدد کتابخانه عمومی تفکر اهدا شده است.

همچنین خیران و اعضای کتابخانه های عمومی نیز در سراسر کشور با اهدای کتاب به این پویش پیوستند؛‌ تاکنون اعضای کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران ۴۵۰ نسخه کتاب، اعضای کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) مشهد بیش از ۳۰۰ نسخه کتاب، اعضای کتابخانه بحرالعلوم شهرستان خلیل آباد ۵۰۰ نسخه کتاب و اعضای کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر صایین قلعه ۱۲۰ نسخه کتاب اهدا کرده اند.

همچنین ۹۰۰ نسخه کتاب از سوی خیرین و اعضای کتابخانه آیت الله حیدری ایلامی و نیز ۲۰۰ نسخه از سوی رضا دیندار، کارمند بازنشسته فرمانداری شهرستان فریمان برای بازسازی کتابخانه عمومی تفکر اهدا شده است.

گفتنی است، علاقه مندان برای کمک به بازسازی این کتابخانه در حوزه‌های عمرانی، جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی، تأمین تجهیزات اعم از قفسه، میز و صندلی می توانند به نزدیک ترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود مراجعه کنند و جهت واریز کمک های نقدی نیز شماره حساب ۲۶۷۷۲۱۰۰۹ و یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۵۸۲۱۷۸۶ به نام انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهریار، نزد بانک تجارت اعلام شده است. علاقه‌مندان باید در فیش‌های واریزی عبارت «کمک به بازسازی و تجهیز کتابخانه تفکر» را قید کرده و تصویر آن را به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند. اهالی فرهنگ و کتاب دوستان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس ۸۸۸۶۴۶۱۲ روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران تماس حاصل فرمایند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: