کد خبر: 40751
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 دی 1398 - 08:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

انتشار فراخوان ملی «پویش کتابخانه اجتماعی من»

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
فراخوان ملی «پویش کتابخانه اجتماعی من» در راستای همایش ملی انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران منتشر شد.
انتشار فراخوان ملی «پویش کتابخانه اجتماعی من»

 به گزارش لیزنا، منصور کوهی رستمی، دبیر اجرایی همایش کارکردهای اجتماعی کتابخانه­ های عمومی از انتشار فراخوان ملی «پویش کتابخانه اجتماعی من» خبر داد و گفت: انجمن ارتقای کتابخانه ­های عمومی ایران از اوایل سال ۹۸ برگزاری همایش ملی کارکردهای اجتماعی کتابخانه ­های عمومی را در دستور کار خود قرار داد. این انجمن همچنین بخش های مختلفی را در کنار این همایش ملی ایجاد کرد که از جمله این بخش ها، پویش کتابخانه اجتماعی من است. این پویش تأثیر کتابخانه­ های عمومی را به صورت عملی بر کارکردها و فرصت­ های اجتماعی نشان خواهد داد.

 

 وی با بیان اینکه مستندسازی تجربه­ های کتابداران و اعضای کتابخانه عمومی در این حوزه بسیار راهگشا خواهد بود، گفت: در این پویش از اساتید، کتابداران و اعضای کتابخانه­ های عمومی خواسته شده تا فیلم ­های کوتاه یک دقیقه­ ای برای معرفی خدمات اجتماعی کتابخانه یا انتظارات خود از یک کتابخانه اجتماعی را، ارسال کنند.

 

رستمی افزود: علاقه مندان می توانند در سه سطح اساتید، دانشجویان، کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی در این پویش شرکت کرده و فیلم های خود را تا ۱۵ اسفند ۹۸ به نشانی الکترونیکی همایش این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و یا از طریق شبکه های اجتماعی درج شده در سایت همایش کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی به آدرس www.hamayesh.ipla.ir ارسال کنند.

 

وی افزود: محورهای پویش بر اساس محورهای موضوعی همایش ملی کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی است. به ده نفر از برگزیدگان این پویش در زمان اختتامیه همایش ملی کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: