کد خبر: 19803
تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 ارديبهشت 1394 - 11:29

داخلی

»

اخبار کتاب

نمایشگاه تصویرگری بلونیا 2015 در تهران

آثار راه یافته به نمایشگاه تصویرگری کتاب کودک بلونیا 2015 در نمایشگاهی با نام «تهران - بلونیا 2015» به نمایش در می آیند.
نمایشگاه تصویرگری بلونیا  2015 در تهران

 

 نمایش آثار تصویرگری راجر ملو، برنده جایزه هانس کریستین اندرسن 2014



به گزارش لیزنا، این نمایشگاه با همکاری انجمن تصویرگران و باغ موزۀ قصر برگزار خواهدشد و قرار است در کنار نمایش آثار بولونیا 2015، آثار تصویرگری راجر ملو، برنده جایزه هانس کریستین اندرسن 2014، نیز به نمایش درآید.

 
همچنین نمایش آثار تصویرگران ایرانی که طی 10 سال گذشته به نمایشگاه بلونیا راه پیدا کرده اند و کتاب های ایرانی برندۀ جایزۀ نمایشگاه کتاب کودک بولونیا (از ابتدا تاکنون) از دیگر بخش های این نمایشگاه خواهدبود.


از آنجایی که غرفۀ ایران در نمایشگاه بلونیای امسال توسط انجمن تصویرگران به نمایندگی از سه تشکل غیر دولتی ادبیات کودک شامل انجمن نویسندگان کتاب کودک، انجمن ناشران و انجمن تصویرگران و با همکاری موسسۀ نمایشگاه‎های فرهنگی ایران برنامه‎ریزی و برپا شد و با استقبال خوب ناشران و بازدیدکنندگان نیز همراه بوده است، این نمایشگاه به پیشنهاد و دعوت علی بوذری، مدیر غرفۀ ایران در نمایشگاه کتاب بلونیا 2015، به ایران آمده است.

 

حضور روبرتاکینی، رئیس نمایشگاه کتاب کودک بلونیا


تهران - بلونیا 2015، روز جمعه 18 اردیبهشت، ساعت 17 با حضور هیئت مدیرۀ انجمن تصویرگران و "روبرتاکینی"، رئیس نمایشگاه کتاب کودک بلونیا، در نگارخانۀ ملک الشعرای بهار در باغ موزۀ قصر، واقع در انتهای خیابان مطهری، بعداز تقاطع شریعتی، میدان پلیس آغاز می شود و علاقه مندان می توانند تا 24 اردیبهشت از ساعت 9 تا 19 از این نمایشگاه بازدید کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: