کد خبر: 34273
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1397 - 17:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

خانه كتاب با ۲۰۰ عنوان كتاب در نمايشگاه كتاب سی و یکم حضور دارد

منبع : لیزنا
موسسه خانه کتاب با ۲۰۰ عنوان کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت می کند.
خانه كتاب با ۲۰۰ عنوان كتاب در نمايشگاه كتاب سی و یکم حضور دارد

به گزارش لیزنا، روابط عمومي موسسه خانه كتاب اعلام کرد؛ انتشارات موسسه خانه كتاب با ۲۰۰ عنوان كتاب منتشرشده ۴ سال اخير كه ۱۵ عنوان آن چاپ اول هستند، در سي و يكمين نمايشگاه بين المللي كتاب حضور پيدا مي كند.

ديدار با اهالي قلم، گفت و گو با ناشران و كتابفروشان، تعامل با نهادها و سازمان‌هاي فعال در حوزه نشر و مديران كل فرهنگ ارشاد اسلامي براي برگزاري فعاليت‌هاي مشترك در استان‌ها يكي از اهداف موسسه خانه كتاب براي شركت در اين دوره از نمايشگاه كتاب است.

موسسه خانه كتاب همچنين، با هدف خدمت رساني به مخاطب كتاب، ناشران و پژوهشگران سالن كارنامه نشر را براي بازديدكنندگان در نمايشگاه بين المللي كتاب راه اندازي كرده است. در اين غرفه، طبقه‌بندي كتاب‌‌ها در قفسه بر اساس موضوع بندي خاصي صورت گرفته كه بازديدكنندگان علاوه بر ديدن كتاب‌‌هاي مختلف، موضوع مورد نظرشان بر اساس رده‌بندي موضوعي كتاب جست‌وجو كرده و براي خريد كتاب به نشر مربوطه مراجعه كنند. در سالن كارنامه نشر، ۳۰ هزار عنوان كتاب چاپ اول در سال ۱۳۹۶ در ۱۱ موضوع اصلي(فلسفه، دين علوم اجتماعي، كليات، علوم طبيعي و رياضي، علوم كاربردي، هنر، ادبيات، تاريخ و جغرافيا، انقلاب اسلامي و كودك) و ۷۰ زير رده در معرض ديد علاقمندان قرار مي گيرد. همچنين، نمايش آماري نشر چهل ساله بعد از انقلاب، اطلاع رساني جامع كتاب و نمايش چهل سال نشر ايران با عنوان كارنامه نشر (سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۶) در سالن كارنامه نشر صورت مي گيرد.

از ديگر فعاليت هاي موسسه خانه كتاب در اين دوره از نمايشگاه كتاب برگزاري نمايشگاهي از كتاب هاي منتخب جشنواره هاي كتابي ايران در سال ۱۳۹۶ است. همچنين، سراي اهل قلم به منظور ارائه خدمات به اهالي قلم در نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، اقدام به صدور و تحويل كارت اهل قلم و صدور بن كارت الكترونيك خريد كتاب براي اهل قلم مي كند. از ديگر فعاليت هاي سراي اهل قلم در اين دوره از نمايشگاه كتاب، برگزاري جلسات نقد و بررسي، معرفي و رونمايي كتاب با همكاري سازمان ها و نهادهاي مختلف علمي و فرهنگي و با حضور صاحبان قلم و فرهيختگان و استادان دانشگاه در سراي اهل قلم فرهنگ وران، فرهيختگان و سالن كتاب نما است.

موسسه خانه كتاب در سي‌و يكمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، واقع در مصلي امام خميني (ره)، شبستان اصلي، ابتداي درب شماره ۱۳ ميزبان اهالي قلم، نهادها و سازمان هاي فعال در حوزه كتاب و كتابخواني سراسر كشور خواهد بود.

سي و يكمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران با شعار «نه به كتاب نخواندن» ۱۲ تا ۲۲ ارديبهشت ماه ۱۳۹۷در محل مصلاي امام خميني (ره) برگزار مي شود

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: