کد خبر: 14625
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 فروردين 1393 - 12:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

مدیران کل منابع و حراست نهاد کتابخانه‌ها معارفه می‌شوند

          احد جاودانی معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی بزودی به جای مجدالدین معلمی معرفی شده و رسما کار خود را آغاز می‌کند.
مدیران کل منابع و حراست نهاد کتابخانه‌ها معارفه می‌شوند

 

به گزارش لیزنا، همانگونه که پیش از این در راستای تغییرات در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اخباری منتشر شده بود ظاهرا حکم جاودانی برای معاونت توسعه نهاد ابلاغ شده و بزودی و طی روزهای آتی قرار است مراسم تودیع و معارفه سه مدیرکل نهاد کتابخانه‌ها برگزار شود.

 

بر اساس این گزارش، «احد جاودانی» به جای مجدالدین معلمی به عنوان معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی حکم دریافت کرده و در کنار او «علی فریدونی» به عنوان مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌ها و سید حسن هاشمی به عنوان مدیرکل حراست معارفه خواهند شد.

 

سید عارف علوی از مهرماه سال 89 به عنوان مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور فعالیت می‌کرد، معلمی نیز از پنجم اردیبهشت ماه 89 در نهاد مشغول کار بود.

 

البته در کنار این مدیران تغییر افرادی چون ابراهیم شمشیری و ابوالقاسم مقیمی نیز به گوش می‌رسد.

 

 

 

 

برچسب ها :
خراسانی
|
Iran
|
1393/01/30 - 22:30
2
8
امیدوار بودیم آقای ملک احمدی که با شعار تخصص گرایی کار را شروع کردند, حداقل برای پست معاونت توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی فردی با رشته تاریخ تمدن را انتخاب نمی کردند. لااقل حق کتابداران است که این معاونت را یکی از دکترای کتابداری بگیرد.ولی از این میترسم که این همه امیدی که در دل کتابداران کشور زنده شده است...
پاسخ ها
ابوالفضل عربشاهي
| Iran |
1393/01/31 - 10:34
عليرغم اينكه هنوز هم نهاد تحت مديريت آقاي ملك احمدي از عدم برخورداري نيروهاي شايسته رنج مي برد ولي انتخاب آقاي جاوداني كه سال هاي پيش از دولت احمدي نژاد مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي بوده است و يكي از مديران خوب فرهنگي بوده، جاي اميدواري است. اينكه فقط دكتر كتابداري باشي، كافي نيست ولي نگراني من اين است كه ملك احمدي اشتباهات بزرگي كه در دوران قبلي دبيركلي خود مرتكب شده است را ديگر تكرار نكند. يكي از مصاديق آن به كار گيري كساني است كه خود ايشان بزرگترين ضربه ها را از آنها ديده است. جالب اينكه برخي از همين كسان در ركاب واعظي هم به هر قيمتي ملتزم بودند. آقاي ملك احمدي در انتخاب افراد در پست هاي مديريتي با توجه به بحران هاي مالي كه در پيش دارد بسيار دقت و تدبير كند از ايشان به دليل دو بار تجربه كردن اين پست، ديگر كوچكترين اشتباهي پذيرفته نيست چه رسد به اشتباهات بزرگ!
اميدوارم كه موفق باشند!!!
کریمی
|
Iran
|
1393/01/27 - 16:03
16
4
در هر ارزیابی بایستی نقاط منفی و مثبت را مد نظر قرار داد. درست است که برخی فعالیت های افراد نامبرده در سمت های مدیرکلی نهاد کتابخانه ها مطلوب برخی کتابداران نبوده اما فعالیت های مفید و منسجمشان را به شخصه می ستایم.
امیدواریم روحیه تلاش ملی برای بهبود هر چه بیشتر کمی و کیفی کتابخانه های عمومی مضاعف شود.
به امید آن روز
همکار
|
Iran
|
1393/01/27 - 15:41
2
14
چه خوب بود روسای ادارت هم عوض می شدند...
کتابدار
|
Iran
|
1393/01/27 - 08:06
0
19
جامعه کتابداران نهاد خواستار حق و حقوق خود هستند و در سال 1393 نباید حقو ق کتابداران زیر 1500000 تومان باشد.
ایرانی
|
Australia
|
1393/01/27 - 06:24
2
10
سپاس از آقای ملک احمدی. حقیقتا برای کتابخانه های عمومی و بالاتر از آن اصحاب فرهنگ، هدیه خوبی بود. امیدواریم با انتخاب افراد شایسته و متخصص بتوانید تا حدودیآسیب های غیر قابل بخشش بر بدنه کتابخانه های عمومی در طی مدیریت غیر علمی و شد فرهنگی گذشته جبران نمایید.
کتابداران امیدوار
|
Iran
|
1393/01/26 - 22:48
0
12
خواهش میکنیم هرچه سریعتر معاون مالی و اداری را عوض کنید و ا صلاح حکمها را بر اساس قانون خدمات کشوری اعمال نماید
کتابدار
|
Iran
|
1393/01/26 - 13:11
3
18
زنده باد ملک احمدی که این افراد را که جز ضرر برای کتابخانه ها چیزی به ارمغان نیاوردند برکنار نموده - واقعا این افراد ... پستی را نداشتند و ضربه جبران ناپذیری به پیکره نهاد کتابخانه ها وارد کردند
پاسخ ها
کتابدار
| Iran |
1393/02/01 - 17:40
دوست عزیزی که از وجدان و پاسخگویی در پیشگاه خداوند متعال حرف می زنی یه سری به کتابخانه هابزن و پای درددل کتابداران و کارکنان کتابخانه ها بنشین و سپس دم از وجدان وآخرت بزن ما کتابدارانی که در کتابخانه ها مشغول کار هستیم میدانیم طی این مدت چه خیانتی که به بیت المال نشد - و جنابعالی یا خود این آقایان هستی یا از نزدیکانشان شک ندارم
چهارمحال
| Iran |
1393/01/30 - 08:49
وجدان تنها محکمه ایست که قاضی ندارد کاش ای کاش تمام نظرات دوستان براساس وجدان بود. کاش از تهمت وافترا ودروغ وریاو شایعه پراکنی پرهیز میکردیم ما کتابداران همیشه خوش استقبال و بد بدرقه ایم آقای ملک احمدی یا آقای واعظی فرقی ندارد.دیریا زود دارداما سوخت وسوز ندارد کتابداران عزیز آخرت خود را برای دنیای دیگران حراج نکنیدقطعا" فردای قیامت در محضر حق باید پاسخگو باشیم.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: