کد خبر: 16850
تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 مهر 1393 - 09:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برگزاری مسابقه کتابخوانی در شهرستان کارون

      رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کارون از برگزاری مسابقه کتابخوانی مکتوب در کتابخانه های عمومی این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
برگزاری مسابقه کتابخوانی در شهرستان کارون

 

به گزارش لیزنا، هاشم حمیداوی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کارون، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن رشادت های دلیرمردان بی ادعای این حماسه  ماندگار،  مسابقه مکتوب کتابخوانی در سطح شهرستان کارون در حال برگزاری است.

 

وی افزود: این مسابقه با هدف آشنایی نسل جوان جامعه و زنده نگهداشتن ارزشها و آرمانهای جنگ تحمیلی و انتقال آن بین جوانان اجرا می شود .

 

وی گفت: سوالات طراحی شده مسابقه از متن فرمایشهای مقام معظم رهبری درباره کتاب و کتابخوانی تحت عنوان "من و کتاب" اخذ شده است و در چهار نوع نمونه سوالات در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته است بخش قابل توجه این کتاب چکیده یی از نظرات و تقریظات رهبر معظم انقلاب درخصوص کتب دفاع مقدس و جانفشانی دلاور مردان ایران اسلامی است.

 

حمیداوی افزود: سوالات این مسابقه در سطوح کارکنان ادارات و مراکز تحصیلی طراحی گردید و این سوالات در بین جامعه هدف در حال توزیع می باشد و خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو گردیده است.

 

وی تاکید کرد: علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه و دانلود کتاب « من و کتاب » به وبلاگ کتابخانه های عمومی کارون مراجعه فرمایند.

 

حمیداوی در ادامه گفت: هدایا بسته های فرهنگی این مسابقه که برای برگزیدگان و نفرات برتر تهیه شده است شامل کتب مرتبط با دفاع مقدس و لوح فشرده مجموعه آثار کامل شهید مرتضی مطهری است که دارای ارزشی بالغ بر 3 میلیون ریال می باشد.

 

وی در پایان به دیگر برنامه های دفاع مقدس این شهرستان اشاره کرد و افزود: علاوه برآن در هفته دفاع مقدس کتابخانه های عمومی شهرستان پذیرای عضویت رایگان از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و بسیجیان غیور منطقه می باشند.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: