کد خبر: 17132
تاریخ انتشار: سه شنبه, 06 آبان 1393 - 20:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

روزنگار آبان برنامه‌های کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

        سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تقویم ماهیانه برنامه‌های کتابخانه‌های تحت پوشش را با هدف اطلاع‌رسانی برنامه‌های حوزه کتاب و کتابخانه‌ها به علاقه‌مندان، به صورت ماهیانه منتشر می کند.
روزنگار آبان برنامه‌های کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

 

 

به گزارش لیزنا، تقویم برنامه‌های آبان ماه کتابخانه‌ها تدوین و از طریق پورتال کتابخانه‌ عمومی تهران www.tlib.ir و نیز تابلوهای اعلانات کتابخانه‌های مستقر در سطح مناطق 22 گانه اطلاع‌رسانی شد.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌های آبان ماه کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پرداختن به مناسبت محرم و ترویج ارزش‌های قیام عاشورا، بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی، استفاده از ظرفیت فضاهای مجازی، مخاطب محور بودن و بهره‌گیری از مشارکت‌های کانون‌های کتابخوانی است.

 

علاقه‌مندان جهت اطلاع و شرکت در برنامه‌های کتابخانه‌های متنوع سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران می‌توانند فهرست برنامه‌های کتابخانه را از اینجا دریافت نمایند.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: