کد خبر: 17792
تاریخ انتشار: شنبه, 29 آذر 1393 - 10:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان مقاله با موضوع «يكپارچه سازي منابع آرشيوي ديجيتال»

 علاقه مندان ارائه مقاله به كنفرانس بين المللي يكپارچه سازي منابع آرشيوي ديجيتال با موضوع توسعه خدمات عمومي از طريق نوآوري و يكپارچه كردن منابع مي توانند مقالات خود را تا 19 اسفند ارسال كنند.
فراخوان مقاله با موضوع «يكپارچه سازي منابع آرشيوي ديجيتال»

 

به گزارش لیزنا،  طي روزهاي 6 و 7 ژوئن 2015 برابر با  16 تا 17 خرداد 1394، شهر پكن ميزبان كنفرانس بين المللي يكپارچه سازي منابع آرشيوي ديجيتال با موضوع توسعه خدمات عمومي از طريق نوآوري و يكپارچه كردن منابع است.

 

بنا بر اعلام سايت اطلاع رساني اين كنفرانس، پژوهشگران و علاقه مندان مي توانند چكيده مقالات خود را تا 10 ژانویه 2015 برابر با 20 ديماه و مقالات نهايي خود را تا 21 فروردين 1394 ارسال كنند.

 

 مفاهيم و اصول مهم آرشيو ديجيتال، سازو كار نوآوري جمعي، رويكردهاي ايجاد زيرساخت هاي سايبري و سنجش عملكرد و بهبود مستمر اين نوع آرشيو از جمله محورهاي همايش مذكور است.

 

مقالات مي بايست به نشاني این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال شوند. 

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فایل فراخوان مراجعه نمایند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: