کد خبر: 25162
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 18 شهریور 1395 - 10:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

فراخوان همایش «نقش منشی نولکشور در گسترش زبان و ادبیات فارسی در جهان»

منبع : لیزنا
موسسه خانه کتاب با همکاری دانشگاه دهلی و رایزنی فرهنگی ایران در هند، همایش بین المللی «نقش منشی نولکشور در گسترش زبان و ادبیات فارسی در جهان» را در اسفند ماه سال جاری برگزار می کند.
فراخوان همایش «نقش منشی نولکشور در گسترش زبان و ادبیات فارسی در جهان»

 به گزارش لیزنا، نخستین همایش بین المللی «نقش منشی نولکشور در گسترش زبان و ادبیات فارسی در جهان» با محوریت نقش منشی نولکشور در گسترش زبان و ادبیات فارسی در جهان برگزار می شود.

 

مقالات ارسالی در این همایش نباید پیش از این در هیچ نوع مجله، کتاب، روزنامه یا سایت اینترنتی منتشر شده باشد. از این رو مقالاتی در این همایش مورد داوری قرار می گیرند که تاکنون در هیچ مجله علمی داخلی یا خارجی در نوبت چاپ نبوده یا به چاپ نرسیده باشد.

بر اساس این فراخوان، علاقمندان می توانند مقالات خود را به هر کدام از زبان های فارسی و انگلیسی به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدارسال کنند.

گفتنی است، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات 30 مهرماه و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات 15 آذر ماه سال جاری اعلام شده است. همایش بین المللی «نقش منشی نولکشور در گسترش زبان و ادبیات فارسی در جهان» سوم و چهارم اسفندماه سال جاری در دهلی برگزار می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: