کد خبر: 47478
تاریخ انتشار: یکشنبه, 04 تیر 1402 - 07:50

داخلی

»

همایش

نخستین همایش ملی؛ کتاب و کریمه برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
به مناسبت  هشتصد و پنجاهمین سال تأسیس کتابخانۀ آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه نخستین همایش ملی؛ کتاب و کریمه در دو بخش علمی و ترویجی توسط دانشگاه قم و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.
نخستین همایش ملی؛ کتاب و کریمه برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، در این همایش، از پژوهشگران، دانشجویان و اساتید دعوت شده است تا در بخش علمی، پژوهش‌های خود را (که در قالب نگارش مقاله به زبان های فارسی و انگلیسی) از طریق وب‌سایت این همایش ارسال کنند.همچنین برای ارسال آثار ترویجی خود می توانند با موضوع کتاب و کتابخوانی اقدام کنند.

مهلت ارسال چکیده مقالات ۳۰ تیرماه 1402 و مهلت ارسال متن کامل مقاله 30شهریورماه1402 اعلام شده و زمان برگزاری همایش، همزمان با هفته کتابخوانی روز ۲۴ آبان‌ماه در دانشگاه قم مشخص شده است.

اعضای کمیته علمی و داوری این همایش عبارتنداز:

حجت الاسلام والمسلیمن علی اشرف عبدی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل حافظیان، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، حجت الاسلام والمسلمین رضا مختاری، دکتر یعقوب نوروزی، دکتر جعفر عباداله عموقین، دکتر رضا کریمی، دکتر عبدالحسین طالعی، دکتر مهدی محمدی، دکتر محمدحسن زاده، دکتر محمد زره ساز، دکتر مرتضی محمدی استانی، دکتر یاسمن صراطی شیرازی، دکتر محمدحسن عظیمی و..

پژوهشگران و علاقه‌مندان برای ارسال آثار می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت همایش به آدرس الکترونیکی https://haramlibconf.qom.ac.ir/  نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.