کد خبر: 48270
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 دی 1402 - 09:22

داخلی

»

کتاب

کتاب «مشکلات مادر مجرد» منتشر شد

منبع : انتشارات قدیانی
کتاب «مشکلات مادر مجرد» اثر شیلا الیسن با ترجمه‌ی لیلا موسوی میرکلایی از سوی نشر قدیانی در نوبت اول چاپ روانه‌ی بازار کتاب شد.
کتاب «مشکلات مادر مجرد» منتشر شد

به گزارش لیزنا، این کتاب برای اعتبار بخشیدن به نام، پیدا کردن شغلی پس از سال‌‌ها خانه‌داری یا حمایت‌های مورد نیاز فرزندانتان دستورالعملی ارائه نمی‌دهد، بلکه با منعکس کردن صدای تعدادی از مادران مجرد باعث می‌شود حس کنید، بخندید، گریه کنید، دوباره شاد شوید و شک کنید؛ مادرانی که می‌خواهند تلخی‌های فقدان زندگی مشترکشان و تلاش‌هایی را که برای زنده‌ماندن خود انجام داده‌اند با شما اشتراک بگذارند و بگویند چطور مجبور شدند برای خلق زندگی جدیدشان شجاع باشند تا تغییرات ضروری را در جهت آن اعمال کنند. در واقع منبعی برای حمایت از مادران مطلقه است که با واقعیت‌های تربیت فرزندانشان روبرو می‌شوند، در شرایطی که زندگی‌شان در آسیب‌پذیرترین و شکننده‌ترین حالت ممکن است.

شیلا الیسن نویسنده‌ی ده کتاب پرفروش در مورد والدین، بهبودی بعد از طلاق و مسائل زنان با بیش از یک میلیون نسخه فروخته شده است. او همچنین بنیان‌گذار انجمن جوانان و برنامه‌های مربگیری است و در سطح ملی به عنوان سخنران و رئیس کارگاه آموزشی شناخته شده است.

نشر قدیانی، مشکلات مادر مجرد را در قطع رقعی، 14 فصل (شامل پذیرش واقعیت، گذراندن مراحل جدایی و پرورش بهتر فرزندان)، 295 صفحه به قیمت 150 هزار تومان در نوبت اول چاپ منتشر کرد.

برچسب ها :