کد خبر: 24468
تاریخ انتشار: یکشنبه, 16 خرداد 1395 - 17:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری شاخه فارس برگزار شد

منبع : لیزنا
هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس با شرکت اعضای هیئت مدیره در تاریخ چهارشنبه 12 خرداد ماه 1395 برگزار شد.
هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری شاخه فارس برگزار شد

 

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژادخالصی، مسئول کمیته روابط عمومی انجمن کتابداری شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس با شرکت اعضای هیئت مدیره در دفتر دکتر سعیده ابراهیمی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر محمدرضا قانع رئیس هیئت مدیره انجمن و دبیر علمی اولین همایش ملی نقش انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در توسعه علم ، ضمن ارائه گزارشی کوتاه، از تمامی اعضای هیئت مدیره برای برگزاری موفق همایش تقدیر و تشکر کرد.

 در ادامه دکتر حسن مقدس زاده دبیر اجرایی همایش به ارائه گزارشی کوتاه از نظرسنجی های صورت گرفته پرداخته و اعلام کرد: در مجموع از 82 پاسخ دریافتی در فرم های نظرسنجی رضایت کاملی نسبت به همایش وجود داشته است. وی همچنین گزارش داد که در روز سه شنبه 11 خردادماه جلسه نقد و بررسی همایش با حضور تمامی اعضای کمیته اجرایی در کافه کتاب برگزار شده و نقاط قوت و ضعف همایش مورد بررسی قرار گرفته است.

شاه نظر نژاد خالصی گفت: در ادامه دبیر انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس به ارائه برنامه های پیشنهادی انجمن در سال جاری پرداخته و پس از بحث و تبادل نظر این تصمیمات از سوی هیئت مدیره اتخاذ گردید:

 1. برگزاری سه نشست از سوی انجمن (الف. نشست با دانشجویان جدیدالورد علم اطلاعات و دانش شناسی در مهرماه 1395؛ ب. برگزاری سومین و چهارمین نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی استان فارس در هفته کتاب و هفته پژوهش)؛ 2. برگزاری دومین مجمع عمومی در اردیبهشت ماه 1396.

 3. برگزاری کتابخوان به صورت مشترک با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس  و معاونت فرهنگی شهرداری شیراز در یکی از بوستان های شهر برای عموم؛

 

 4. انجام نظرسنجی از مسئولین کتابخانه ها در زمینه برگزاری کارگاه ها و اعلام برنامه نهایی کارگاه های انجمن در سال جاری از سوی کمیته کارگاه های انجمن.  

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: