کد خبر: 31000
تاریخ انتشار: جمعه, 21 مهر 1396 - 14:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان دومین دوره «جایزه ملی پوری سلطانی»

منبع : لیزنا
برای بهترین فعالیت حرفه‌ای و یا ابزار کاربردی در حوزه علوم اطلاعات، دومین دوره «جایزه ملی پوری سلطانی» همزمان با سومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات برگزار می‌شود.
فراخوان دومین دوره «جایزه ملی پوری سلطانی»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، «جایزه ملی پوری سلطانی» به  بهترین فعالیت حرفه‌ای و یا ابزار کاربردی در حوزه علوم اطلاعات که از ابتدای سال 1395 تا پایان سال 1396 اجرایی شده است، اعطا می‌شود.

این جایزه بر اساس نظام‌نامه جوایز ملی انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران مصوبه نشست ششم هئیت‌مدیره دوره ششم به تاریخ 4/4/ 1395 و به منظور قدردانی از حرفه‌مندان حوزه علوم اطلاعات که اثر برجسته‌ای انجام داده اند اعطا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند با ارسال آثار خود در این فراخوان شرکت کنند. آثار ارسالی برگزیده بعد از انجام مراحل داوری  همزمان با سومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات در آبان‌ماه 1396 مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

داوطلبان می‌توانند، شرح مختصری از فعالیت خود را تا تاریخ 7 آبان 1396 حداکثر در 1500 کلمه در وبگاه کنگره یا از طریق این پیوند ارسال کنند. آثار دریافتی بعد از موفقیت در داوری اولیه مورد ارزیابی نهایی هئیت داوران قرار خواهد گرفت. آثار برگزیده با به دست آوردن امتیازهای لازم، معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: