کد خبر: 38664
تاریخ انتشار: دوشنبه, 22 بهمن 1397 - 15:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

معرفی پایان‌نامه های برتر در حوزه  «نقش علم اطلاعات و دانش شناسی در ارتقا رفتارهای شهروندی»

منبع : روابط عمومی ادکا
 نتایج داوری آثار ارسالی به جشنواره پایان‌نامه‌های برتر حوزه «نقش علم اطلاعات و دانش شناسی در ارتقا رفتارهای شهروندی» اعلام شد.
معرفی پایان‌نامه های برتر در حوزه  «نقش علم اطلاعات و دانش شناسی در ارتقا رفتارهای شهروندی»

به گزارش لیزنا، تعداد 23 پایان‌نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به جشنواره پایان‌نامه‌های برتر حوزه «نقش علم اطلاعات و دانش شناسی در ارتقا رفتارهای شهروندی» ارسال شده بود.

 در این جشنواره هر پایان نامه، در ابتدا توسط 3 داور مورد ارزیابی قرار گرفتند. در مرحله دوم از میان پایان نامه‌های مقطع دکتری 3 پایان نامه و از میان پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد 6 پایاننامه که امتیاز بالاتر از 60 را به دست آورده بودند؛ برای سه نفر از اساتید برجسته علم اطلاعات و دانش شناسی ارسال شدند. در گام آخر نتایج داوری نهایی توسط شورای سیاستگذاری همایش با حضور مرتضی کوکبی، سعید رضایی شریف آبادی، نرگس نشاط، امیررضا اصنافی، مریم پاکدامن، مریم انصاری و مهدی رحمانی آثار برگزیده انتخاب شدند.

براساس نظرات داوران در مقطع کارشناسی ارشد پایان نامه فرخ الدین قاسمی تحت عنوان «طراحی الگوی ارائه خدمات کتابخانه‌های عمومی شهر تهران به سالمندان» که به راهنمایی مریم ناخدا در دانشگاه تهران دفاع شده است؛ به عنوان پایان نامه برتر معرفی شد.

 با توجه به اینکه سایر آثار امتیاز لازم را کسب نکرده بودند؛ آثار شایسته تقدیر معرفی نشدند.

همچنین براساس نظرات داوران در مقطع دکتری تخصصی، هیچکدام از پایان‌نامه‌های ارسالی امتیاز لازم برای انتخاب به عنوان پایان نامه برتر را کسب نکردند. اما براساس نظرات داوران پایان نامه مقطع دکتری محبوبه قربانی تحت عنوان «ارزیابی مدیریت پایدار در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران به منظور ارائه الگویی از کتابخانه سبز» که به راهنمایی فهیمه باب الحوائجی در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات دفاع شده است؛ به عنوان پایان نامه شایسته تقدیر معرفی شدند.

لازم به ذکر است که پایان نامه‌های برگزیده توسط اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) در اختتامیه یازدهمین همایش ملی ادکا که در تاریخ 8 اسفند ماه 1397 در دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب برگزار می‌شود؛ مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

همچنین آثار برگزیده در همایش به مدت 5 دقیقه ارائه خواهند شد.

 

 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: