کد خبر: 38720
تاریخ انتشار: شنبه, 27 بهمن 1397 - 09:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

توضیحاتی در مورد ورکشاپ کارآفرینی

منبع : لیزنا
مهدی رحمانی، دبیر اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران (ادکا) در یادداشتی توضیحاتی در مورد ورکشاپ کارآفرینی که با همکاری این اتحادیه و دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد، ارائه داد.
توضیحاتی در مورد ورکشاپ کارآفرینی

به گزارش لیزنا در یادداشت رحمانی آمده است: «یکی دو روز است که در گروه های مختلف تلگرامی و ایمیلی بحثی در مورد ورکشاپ کارآفرینی ادکا شکل گرفته است. با توجه به ارتباط مستقیم این کارگاه با ادکا و به عنوان دبیر ادکا بر خود لازم می‌دانم توضیحاتی در مورد این دوره آموزشی و سایر دوره‌های آموزشی که توسط ادکا برگزار می‌شود؛ ارائه کنم

ادکا یک اتحادیه دانشجویی است و وظیفه دارد به عنوان حامی دانشجویان و اعضای انجمن‌های علمی دانشجویی به افرادی که ایده جدید دارند؛ میدان دهد و اجازه آزمون و خطا را برای دانشجویان فراهم سازد. ادکا این امکان را برای تمامی دانشجویانی که درخواست همکاری دارند؛ فراهم می‌کند. حال فرقی نمی‌کند؛ دانشجوی کارشناسی باشد یا دانشجوی دکتری، در مورد ورکشاپ کارآفرینی نیز که قرار است در تاریخ 2 اسفند ماه 1397 در دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب برگزار شود؛ این قاعده حکمفرماست. ایده ورکشاپ و رویداد کارآفرینی ایده‌ای کاربردی است که توسط هیئت مدیره ادکا مورد بررسی قرار گرفت و ادکا نیز به عنوان نهادی دانشجویی این مسئولیت را پذیرفت که شرایط لازم برای برگزاری کارگاه را فراهم سازد.

ناگفته پیداست که برای تربیت آینده سازان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی لازم است ادکا به جوانان و دانشجویان میدان بدهد و فرصت آزمون و خطا را برای دانشجویان فراهم سازد؛ بنابراین از کلیه کارهایی که در این زمینه انجام شود ادکا حمایت می کند. لازم به ذکر است که کلیه برنامه هایی که ادکا برگزار می‌کند؛ توسط کمیته ارزیابی، مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که کارگاهی از نظر کمیته ارزیابی کیفیت لازم را نداشته باشد؛ ادکا خود را موظف به بازپرداخت هزینه ثبت نام شرکت کنندگان  و جبران هزینه‌های شرکت کنندگان می داند. بنابراین با توجه به اینکه تا کارگاه یا دوره‌ای برگزار نشود نمی‌توان کیفیت آن را سنجید؛ از تمامی بزرگواران تقاضامندیم که به ما فرصت دهند تا دوره های آموزشی مد نظر ادکا برگزار شود و بعد از برگزاری دوره های آموزشی، ادکا با گاردی باز پذیرای نقدها و  نقطه نظرات عزیزان است.

این مطلب خطاب به شخص خاصی نوشته نشده است فقط به دلیل پیام های مکرر دوستان و ضرورت عکس العمل ادکا صادر می شود.

در پایان برای تمامی بزرگواران آرزوی سلامتی دارم

با احترام- مهدی رحمانی

دبیر ادکا»

لازم به ذکر است، دوم اسفند ماه ورکشاب کارآفرینی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران با همکاری ادکا و انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی و کارآفرینی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب  و با تدریس میلاد روشنی برگزار می شود.

دلبندیان
|
Iran
|
1397/12/01 - 11:47
0
2
با سلام
لطفا میفرمایید که مدرس این کارگاه چند سال است که کارآفرین هستند و در این مدت چند نیرو را به خدمت گرفتند؟
سپاس
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: