کد خبر: 38827
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 اسفند 1397 - 12:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

تخفیف ویژه برای شرکت کتابداران در همایش ادکا

منبع : روابط عمومی ادکا
ادکا برای کتابداران و کارمندان کتابخانه‌های دانشگاهی و کتابخانه های عمومی 50درصد تخفیف قائل شد.
تخفیف ویژه برای شرکت کتابداران در همایش ادکا

به گزارش لیزنا، برای شرکت در همایش ادکا، با توجه به درخواست مکرر کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع رسانی برای کتابداران و کارمندان کتابخانه‌های دانشگاهی، کتابخانه های عمومی تحت نظر  نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کتابخانه‌های  عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شد.

کتابدارن علاقمند به شرکت حضوری در همایش باید مبلغ 18 هزار تومان و علاقمندان به شرکت مجازی در همایش باید مبلغ 9 هزار تومان به شماره کارت 5058011214037746  به نام مهدی رحمانی واریز کنند و فیش واریزی را به همراه اطلاعات خود به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.

 لازم به ذکر است که به تمامی شرکت کنندگان در همایش گواهی معتبر با ذکر تعداد ساعت ارائه خواهد شد. علاقمندانی که تا تاریخ 4 اسفند ماه اقدام به ثبت نام کنند گواهی حضور را به صورت چاپی دریافت می کنند. سایر علاقمندان که بعد از 4 اسفند ماه در همایش ثبت نام کنند؛ گواهی‌شان به صورت ایمیلی و بعد از همایش ارسال خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: