کد خبر: 48368
تاریخ انتشار: شنبه, 21 بهمن 1402 - 08:18

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

بهره برداری از کتابخانه شهدای فرکوش شهرستان سراب

منبع : نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
کتابخانه شهدای فرکوش شهرستان سراب بعد از طی مراحل بازطراحی و بازسازی کلی، در پنجمین روز از چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.
بهره برداری از کتابخانه شهدای فرکوش شهرستان سراب

به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی شهدای فرکوش شهرستان سراب، بعد از طی مراحل بازطراحی و بازسازی کلی، با حضور علی جهانی، فرماندار شهرستان؛ حسن گلی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی؛ اسد بابایی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، جمعی از مسئولین شهرستانی و مردم فرهنگ دوست روستای فرکوش به بهره برداری رسید.

اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در آیین بهره برداری از این کتابخانه با تاکید بر اینکه کتابخانه های عمومی با توجه به گستره جغرافیایی، یکی از بزرگترین شبکه های فرهنگی کشور است، گفت: در اکثر مناطق کم برخوردار، کتابخانه های عمومی تنها پایگاه های اجتماعی و فرهنگی محل رجوع مردم هستند.

بابایی با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت های کتابخانه های عمومی پرداختن به مقوله کودک و نوجوان و توسعه ارتباط این قشر با کتاب و کتابخانه عمومی است، افزود: در بازدیدهای قبلی وضعیت کتابخانه شهدای فرکوش مناسب مردم شریف و فرهنگ دوست منطقه به ویژه اعضای کودک این کتابخانه نبود که بازطراحی و بازسازی کلی این کتابخانه با برنامه ریزی های صورت گرفته با هزینه کرد ۴ میلیارد ریال توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان تکمیل شد.