کد خبر: 18319
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 بهمن 1393 - 11:38

داخلی

»

اخبار کتاب

برپایی نمایشگاه «کاریکاتور کتاب» در خواف

برجسته ترین آثار هنرمندان 15 کشور جهان با موضوع کاریکاتورکتاب درشهرستان مرزی خواف به معرض دید عموم گذاشته شد.
برپایی نمایشگاه «کاریکاتور کتاب» در خواف

 

به گزارش لیزنا، درآستانه فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر برای نخستین بار در استان خراسان رضوی برجسته ترین آثار هنرمندان 15 کشور جهان با موضوع کاریکاتورکتاب درشهرستان مرزی خواف به معرض دید عموم گذاشته شد.

 

این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان  در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهید مدرس خواف به مدت یک هفته و با بیش از 100 اثر هنری با موضوع  کتاب و مطالعه در منظر دید عموم فعال می باشد.

 

حسین اکبری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هدف از برگزاری این نمایشگاه را توجه به حوزه کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه خواند و گفت: توجه به این حوزه نباید تنها به هفته کتاب خلاصه شود؛ وی همچنین ادامه داد: برپایی این نمایشگاه با نگاه طنز و تلنگر و در راستای حساس سازی مردم و مسئولین به موضوع کتاب و مطالعه وترویج و توسعه فرهنگ مطالعه وکتابخوانی صورت گرفته است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان های استان ابراز امیدواری کرد این فعالیت از شهرستان خواف شروع و در دیگر شهرستان های استان نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

 

شایان ذکر است، این نمایشگاه، آثار منتخب و  برجسته 15 کشور از میان آثار ارسالی 70 کشور جهان می باشد که این آثار توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور انتخاب و در راستای ارتقاء سطح  مطالعه و کتابخوانی ارسال شده است.

 

گفتنی است، از برنامه های جنبی این نمایشگاه، برگزاری مسابقه نقاشی برای دانش آموزان بازدید کننده و رونمایی از آثار مولفین شهرستان می باشد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: