کد خبر: 24575
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 خرداد 1395 - 12:35

داخلی

»

اخبار کتاب

در پی درگذشت امیر عشیری

غلامی جلیسه درگذشت پایه گذار ادبیات پلیسی در ایران را تسلیت گفت

منبع : لیزنا
امیر عشیری نویسنده و روزنامه‌نگار پیشکسوت و پایه‌گذار ادبیات پلیسی در ایران در سن 92 سالگی امیر عشیری پنج‌شنبه (27 خرداد) از دنیا رفت و جمعه (28 خرداد) در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
غلامی جلیسه درگذشت پایه گذار ادبیات پلیسی در ایران را تسلیت گفت

 

به گزارش لیزنا، مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب با ارسال پیامی درگذشت امیر عشیری، پایه‌گذار ادبیات پلیسی در ایران را تسلیت گفت.

متن پیام مجید غلامی جلیسه به این شرح است:

«خبر درگذشت امیر عشیری یکی از نویسندگان پیشرو ادبیات پلیسی- جنایی تأسف‌آور بود. در روزگاری که رسانه‌ها تا این حد گسترش نیافته و شبکه‌های اجتماعی چنین در زندگی ما رخنه نکرده بودند؛ داستان‌های پلیسی- جنایی مرحوم عشیری به صورت پاورقی موجب سرگرمی می‌شد و علاقه‌مندان پرشماری را جذب می‌کرد.  مرحوم عبدالله بهرامی ژانر پلیسی- جنایی را پایه‌گذاری کرد و این ژانر به دست امیر عشیری و چند نویسندة معدود دیگر در ایران پا گرفت. بی شک یاد نویسندة مردمی روزگار ما، امیر عشیری، با داستان‌هایی که نوشت در میان ما زنده خواهد بود. روحش شاد

 

گفتنی است، مراسم ترحیم امیر عشیری قرار است روز دوشنبه (31 خردادماه) از ساعت 14:30 تا 16 در مسجد حجت بن الحسن العسکری (عج) واقع در خیابان سهروردی شمالی برگزار شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: