کد خبر: 25622
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 06 آبان 1395 - 16:53

داخلی

»

اخبار کتاب

راهیابی13 کتاب به مرحله دوم جشنواره کتاب «معلول، معلولیت و توانمندسازی»

منبع : لیزنا
در دومین دوره جشنواره کتاب «معلول، معلولیت و توانمندسازی»، 101 عنوان کتاب مورد ارزيابي قرارگرفت كه پس از داوري در مرحلة اول، 13 عنوان کتاب به مرحلۀ دوم راه يافت.
راهیابی13 کتاب به مرحله دوم جشنواره کتاب «معلول، معلولیت و توانمندسازی»

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، داوری دومین دوره انتخاب بهترین کتاب «معلول، معلولیت و توانمندسازی» با همکاری موسسه خانه کتاب و دبیرخانه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و توسط 21 داور از پیشکسوتان دانشگاهی و موسسات علمی انجام شد.


در این دوره از جشنواره، طی فراخوانی از کلیه نویسندگان، محققان و مولفان معلول داری آثار و کتاب های با موضوعات مختلف و مولفان غیرمعلول با موضوع‌هایی درباره افراد دارای معلولیت یا برای معلولان، دعوت شد تا حد اکثر 5 اثر خود را به دبیرخانه انجمن علمی و آفرینش های هنری معلولان ایران ارسال کنند. در نهایت کلیه این آثار و کتاب ها در موضوع های کلیات، روان شناسی، علوم اجتماعی، حقوق، علوم پزشکی، کامپیوتر، مهندسی برق، معماری، هنرهاي تجسمي، هنرهای نمایشی، تربیت بدنی، نثر معاصر، شعر معاصر، ادبیات زبان های دیگر، تاریخ، زندگينامه و خاطرات، علوم انسانی و هنر کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، داستان تألیف کودک و نوجوان و داستان ترجمه کودک و نوجوان طبقه بندی و داوری شد.

شایان ذکر است مراسم اختتامیه این جشنواره، روز 23 آبان ماه در  سالن قلم واقع در کتابخانه ملی برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: