کد خبر: 25942
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 آبان 1395 - 12:21

داخلی

»

اخبار کتاب

چهارشنبه 26 آبان

نمایش فیلم های  برگزیده  بخش «کتاب و سینما»

منبع : لیزنا
فیلم های  برگزیده  بخش «کتاب و سینما» در سی و سومین جشنواره  بین المللی فیلم کوتاه تهران چهارشنبه(26 آبان )در سرای کتاب موسسه خانه کتاب به نمایش گذاشته می شود.
نمایش فیلم های  برگزیده  بخش «کتاب و سینما»

 

به گزارش لیزنا، فیلم های «حساسیت فصلی» به کارگردانی سعید وکیلی، «حفره مشترک» به کارگردانی اسماء ابراهیم زادگان، «نیستان» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد با حضور جواد مجابی و فراد موتمن در معرض دید قرار می گیرد.

فیلم داستانی«حساسیت فصلی» بر اساس داستانی از هاروکی موراکامی، در کتاب «کجا ممکن است پیدایش کنم» خلق شده است. این داستان در بهار ۱۳۸۶ توسط نشر چشمه منتشر شده است.

فیلم داستانی «حفره مشترک» به کارگردانی اسماء ابراهیم زادگان با اقتباس از داستان «حفره مشترک» به نویسندگی محمدرضا زمانی خلق شده است. داستان «حفره مشترک» در مجله «همشهری داستان» منتشر شده است.

فیلم داستانی «نیستان» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد اقتباسی از است از مجموعه داستان «سه دختر گل فروش» نوشته مجید قیصری که در بهمن ماه ۱۳۸۶ توسط نشر سوره مهر منتشر شده است.

لازم به ذکر است در این برنامه مجید قیصری و  محمد رضا زمانی به داستان خوانی می پردازند.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند ساعت 18 تا20 به سرای کتاب موسسه خانه کتاب واقع در خیابان انقلاب، بین فلسطین و صبای جنوبی، پلاک 1080، طبقه منهای دو مراجعه کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: