کد خبر: 26160
تاریخ انتشار: شنبه, 13 آذر 1395 - 10:18

داخلی

»

اخبار کتاب

از طرف انتشارات قدیانی صورت گرفت

چاپ مجدد کتاب‌ 365 فعالیت و سرگرمی، برای بار هشتم

منبع : لیزنا
کتاب‌ 365 فعالیت و سرگرمی (برای دبستانی‌ها)، با گرایش جدول، رنگ‌آمیزی، نقطه‌چین و معما،  کار جمعی از کارشناسان و تصویرگران و ترجمه‌ی فائزه شکری در 368 صفحه مصور و با  تیراژ 2 هزار و 200 نسخه، روانه بازار کتاب شد.
چاپ مجدد کتاب‌ 365 فعالیت و سرگرمی، برای بار هشتم

 به گزارش لیزنا، طبق اعلام روابط عمومی مؤسسه­ انتشارات قدیانی، این کتاب، شامل 365 معما، بازی و سرگرمی  با ویژگی‌های خاص و مورد تأیید و معرفی شده در کتابنامه رشد آموزش و پرورش است و با به قیمت 12 هزار و 500 تومان، به بازار کتاب عرضه شده است.

 

تصویرگران و کارشناسان این مجموعه توانسته‌اند، با کمترین و ساده‌ترین جمله‌ها و کلمات، بیشترین و عمیق‌ترین مفاهیم را به کودکان بیاموزند و در کنار بازی و رنگ آمیزی به خلاقیت ذهن آنها نیز کمک کنند.

کتاب 365 فعالیت و سرگرمی برای دبستانی‌‌ها، بهترین گزینه برای 365 روز سال است تا دبستانی‌ها بتوانند در کنار آموختن درس و دانش، خلاقیت بیاموزند و در این راه خانواده‌ها نیز اوقات مفیدی را برای لحظه‌های آفرینش کودکان خود بسازند.

 

براي تهيه‌ی اين كتاب‌علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: