کد خبر: 26377
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 آذر 1395 - 09:59

داخلی

»

اخبار کتاب

شهر کتاب برگزار می‌کند

از خاقانی چه آموخته‌ایم؟

منبع : لیزنا
آخرین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره‌ خاقانی در روز چهارشنبه، اول دی ماه، ساعت ۱۶:۳۰ با عنوان «از خاقانی چه آموخته‌ایم؟» در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.
از خاقانی چه آموخته‌ایم؟

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز فرهنگی شهر کتاب، در این نشست با حضور محمدرضا ترکی و ایرج شهبازی آموزه‌هایی که در یک سال گذشته از خاقانی طرح شده است و چشم‌انداز خاقانی‌شناسی در آینده طرح و تشریح و به پرسش‌های مخاطبان درباره‌ زندگی و آثار خاقانی پاسخ داده می‌شود.

مرکز فرهنگی و بین‌الملل شهر کتاب، از چهارشنبه دوم دی ماه ۱۳۹۴ درس‌گفتارهایی درباره‌ خاقانی را آغاز کرد و در یک سال گذشته 43 درس‌گفتار به طور پیوسته در روزهای چهارشنبه با حضور خاقانی‌شناسان و استادان ادب فارسی برگزار شده است.

 علاقمندان برای حضور در این درس‌گفتار می‌توانند به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، نبش کوچه سوم مراجعه کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: