کد خبر: 26641
تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 دی 1395 - 20:55

داخلی

»

اخبار کتاب

فراخوان «سومین آیین انتخاب کتاب سال استان کهکیلویه و بویراحمد» منتشر شد

منبع : لیزنا
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهکیلویه و بویراحمد، سومین آیین انتخاب کتاب سال استان کهکیلویه و بویراحمد را در بهمن­ماه 1395 برگزار می‌کند.
فراخوان «سومین آیین انتخاب کتاب سال استان کهکیلویه و بویراحمد» منتشر شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهکیلویه و بویراحمد با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خانه کتاب ایران، دانشگاه یاسوج، دانشگاه علوم پزشکی استان و بنیاد نخبگان استان در راستای ارج نهادن به تلاش و کوشش نویسندگان،‌ پژوهشگران، مترجمان، مصححان، مصنفان و پدیدآورندگان آثار مکتوب، سومین آیین انتخاب کتاب سال استان کهکیلویه و بویراحمد را در بهمن ­ماه 1395 برگزار می‌کند.

بنابر اعلام این فراخوان، همه نویسندگان و محققان داخلی و خارجی که آثاری را از دی‌ماه 1394 تاکنون دربارۀ استان کهکیلویه و بویراحمد منتشر و نویسندگان بومی استان که از تاریخ یاد شده آثاری را در هر زمینه‌ای منتشر کرده‌اند می توانند آثار خود را به دبیر خانه  این آیین ارسال کنند.

نویسندگان غیر بومی که آثاری را دربارۀ استان کهکیلویه و بویراحمد منتشر کرده‌اند نیز می‌توانند آثار خود را برای شرکت در سومین آیین انتخاب کتاب سال استان کهکیلویه و بویراحمد ارسال کنند.

گفتنی است، آثاری که از دی ماه 1394 تاکنون درباره استان کهکیلویه و بویراحمد از سوی نویسندگان و پژوهشگران داخلی و خارجی به رشته تحریر درآمده و منتشر شده‌اند و آثاری که از  دی‌ماه 1394 تاکنون از سوی نویسندگان بومی استان و درباره موضوعات گوناگون به رشته تحریر درآمده و منتشر شده‌اند،  در این دوره مورد داوری قرار می‌گیرند.

بر اساس این فراخوان، ارسال 3 نسخه از هر عنوان اثر به دبیرخانه سومین دورۀ آیین انتخاب کتاب سال کهکیلویه و بویراحمد الزامي است.

گفتنی است آخرین مهلت ارسال آثار به سومین آیین انتخاب کتاب سال استان کهکیلویه و بویراحمد تا سوم بهمن سال جاری اعلام شده است و آیین پایانی و معرفی آثار برگزیده،  همزمان با نمایشگاه کتاب سالانه استان در بهمن‌ماه 1395 برگزار می شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی یاسوج، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ‌امور پژوهشی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 09177411135-  07433225328 تماس گیرند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: