کد خبر: 26692
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 دی 1395 - 10:42

داخلی

»

اخبار کتاب

مراسم اهدای ششمین دوره‌ی جایزه‌ی دکتر فتح‌الله مجتبایی

منبع : لیزنا
مراسم اهدای ششمین دوره‌ی جایزه‌ی دکتر فتح‌الله مجتبایی در روز شنبه ۲۵ دی ساعت ۱۶ با حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.
مراسم اهدای ششمین دوره‌ی جایزه‌ی دکتر فتح‌الله مجتبایی

 به گزارش لیزنا، هیات داوران این جایزه (فتح‌الله مجتبایی، ضیاء موحد، حسین معصومی‌همدانی، شهرام پازوکی و علی‌اصغر محمدخانی) پس از بررسی پایان‌نامه‌های دریافتی که در سال ۱۳۹۴ دفاع شده‌اند، دو پایان‌نامه‌ی برگزیده و یک پایان‌نامه‌ی تشویقی را انتخاب کرده‌اند که در این مراسم معرفی می‌شوند.

همچنین در این مراسم، هیات داوران و استادان راهنمای پایان‌نامه‌های برگزیده درباره‌ی وضعیت پژوهش‌های دانشگاهی در حوزه‌ی زبان و ادبیات فارسی، ادیان و عرفان سخن می‌گویند.

 

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، نبش کوچه ی سوم مراجعه کنند.

جایزه دکتر فتح‌الله مجتبایی هر سال به بهترین پایان‌نامه دوره دکتری در زمینه‌های «ادیان و عرفان» و «زبان و ادبیات فارسی» با هدف ارتقاء علمی و تشویق دانشجویان دوره دکتری در رشته‌های مذکور اهدا می‌شود.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: