کد خبر: 27352
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 بهمن 1395 - 13:41

داخلی

»

اخبار کتاب

خانه کتاب برگزار می‌کند

گرامیداشت هفتاد سالگی احمد وکیلیان در عصر کتاب

منبع : لیزنا
هفتمین برنامه عصر کتاب به مناسبت گرامیداشت هفتاد سالگی احمد وکیلیان سه شنبه، 26 بهمن‌ماه از سوی موسسه خانه کتاب با حضور تعدادی از فرهیختگان و اهالی قلم برگزار می‌شود.
گرامیداشت هفتاد سالگی احمد وکیلیان در عصر کتاب

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، در هفتمین  برنامه از سلسله برنامه‌های«عصرکتاب» از خدمات فرهنگی نویسنده و پژوهشگر فرهنگ مردم، سید احمد وکیلیان در آستانۀ هفتاد سالگی ایشان تقدیر می‌شود.

سید احمد وکیلیان سال ۱۳۲۶ در شهر شیراز متولد شد. او تحصیلات خود را تا کارشناسی ارشد فرهنگ و زبان باستانی ادامه داد و به سبب علاقه خود به فرهنگ عامه، مسیر نوشتاری خود را بر این محور متمرکز کرد.

سید احمد وکیلیان، نویسنده و پژوهشگر فرهنگ مردم است. وی همچنین مدیر مسوول فصلنامه تخصصی «فرهنگ مردم» و صاحب آثار بسیاری در این حوزه است که از آن جمله می‌توان به «چیستان‌های خواندنی»، «مثل‌ها و افسانه‌های ایرانی»، «افسانه‌های ایرانی، به روایت دیروز و امروز»، «تمثیل و مثل» و «رمضان در فرهنگ مردم» اشاره کرد.

برنامه عصر كتاب ویژه گرامیداشت احمد وکیلیان ساعت 16 در سرای كتاب موسسه خانه كتاب به نشانی خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین جنوبی و خیابان برادران مظفر جنوبی، شماره 1080، خانه كتاب، طبقه منفی 2 برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: