کد خبر: 28811
تاریخ انتشار: شنبه, 13 خرداد 1396 - 17:00

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «سیره امام خمینی (ره) » در عراق منتشر شد

منبع : لیزنا
کتاب سیره امام خمینی (ره) به همت مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، منتشر شد.
کتاب «سیره امام خمینی (ره) » در عراق منتشر شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام  روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت بیست‌‌وهشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، کتاب «سیره امام خمینی (ره)» با تیراژ 3 هزار نسخه و در قالب 112 صفحه به همت مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، منتشر شد.

این کتاب با سرفصل‌هایی از جمله هجرت امام خمینی (ره) از خمین به شهر مقدس قم و ورود به حوزه علمیه و سرآغاز ورود آن حضرت در مسائل سیاسی و انتقاد از حکومت پهلوی، تهیه شده است.

در بخش دیگر این اثر ، شکل‌گیری نهضت 15 خرداد در سال 1342، تبعید امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه و سپس به نجف اشرف و اوج‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در سال 1357 آمده است.

پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی، سیره عملی و گفتاری امام خمینی (ره) در طول رهبری انقلاب اسلامی، سلوک شخصی، علمی، مبارزاتی، سیاسی عرفانی امام خمینی (ره) آثار و تالیفات و واکاوی اندیشه‌های امام راحل از سرفصل‌های پایانی این کتاب  است.

بخش پایانی این کتاب به مجموعه تصاویر حیات آن امام راحل از دوران کودکی تا لحظه رحلت مزین شده است.

 

بنابر اعلام این خبر، این کتاب طی مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرهای مختلف، در اختیار علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: