کد خبر: 29134
تاریخ انتشار: شنبه, 17 تیر 1396 - 09:57

داخلی

»

اخبار کتاب

30 تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام «مدرسه تابستانی» خانه کتاب

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در کارگاه‌های تفکر انتقادی، ترجمه و حقوق نشرِ «مدرسه تابستانی» خانه کتاب تا روز جمعه (30 تیرماه) تمدید شد.
30 تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام «مدرسه تابستانی» خانه کتاب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، مؤسسه خانه کتاب در نظر دارد به منظور ارتقای سطح کیفی ترجمه متون و ویرایش محتوایی کارگاه‌های تخصصی در قالب «مدرسه تابستانی» برگزار می‌کند.

کارگاه ترجمه با تدریس هومن پناهنده در 10 جلسه، روزهای یکشنبه، ساعت 17، از نیمه دوم تیرماه 1396، مبلغ شهریه: 3 میلیون ریال و کارگاه ویرایش محتوایی با تدریس مجید ملکان، در 12 جلسه، روزهای شنبه و سه‌شنبه، از ساعت 16:30 تا 17:30، از بیستم تیرماه، مبلغ 3 میلیون ریال برگزار می‌شوند.

آزمون ورودی کارگاه ویرایش محتوایی یکشنبه (18 تیرماه) ساعت 10:30 در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

همچنین در «مدرسه تابستانی» خانه کتاب، برای ناشران کارگاه حقوق نشر نیز در نظر گرفته شده است. این کارگاه با تدریس سیدعباس حسینی‌نیک روزهای دوشنبه از ساعت 15 تا 17 برگزار می‌کند. هزینه دوره 200 هزار تومان و مدت کارگاه 10 جلسه خواهد بود.

کارگاه تفکر انتقادی «مدرسه تابستانی» خانه کتاب  نیز با تدریس آقای هومن پناهنده روزهای یکشنبه از ساعت 15 تا 17 برگزار خواهد شد. هزینه دوره 300 هزار تومان و مدت کارگاه 10 جلسه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در کارگاه‌های ترجمه، حقوق نشر و تفکر انتقادی تا جمعه (30 تیر) مهلت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. شروع به کار این کارگاه‌ها مردادماه است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به این سایت اینترنتی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66415254 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: