کد خبر: 29732
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 مرداد 1396 - 14:37

داخلی

»

اخبار کتاب

مدیر عامل خانه كتاب روز خبرنگار را تبریک گفت

منبع : لیزنا
مدیر عامل خانه کتاب به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران تبریك گفت.
مدیر عامل خانه كتاب روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، در متن پیام مجید غلامی جلیسه به مناسبت روز خبرنگار آمده است: «17  مرداد بهانه‌ای است تا از یك سال زحمت و تلاش بی وقفه و بدون چشمداشت اهالی رسانه و خبر تجلیل و قدرشناسی شود. تجلیل از خبرنگارانی كه  پیشرفت و تحول در حوزه فرهنگی كشور مرهون تلاش و پیگیری مجدانه آنهاست

بدون تردید نقش و جایگاه خبرنگاران  حوزه كتاب در بیان واقعیات و به تصویر كشیدن رویدادهای حوزه نشر در همه ادوار از اهمیت و تأثیر بسیار بالایی در آگاه‌ سازی مردم برخوردار بوده و چه بسا سرمنشاء اتفاقات بزرگ و تحول آفرین قرار گرفته است.

بی شك رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه كتاب همواره از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف عالیه بهره برده ایم.

 

اینجانب ضمن تبریك روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران حوزه كتاب كه با قلم و بیان صریح و صادقانه در طول سال با تلاش فراوان اتفاقات حوزه كتاب را اطلاع رسانی می كنند، سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه را از خداوند متعال خواهانم».

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: