کد خبر: 29733
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 مرداد 1396 - 14:42

داخلی

»

اخبار کتاب

چهارشنبه های کتاب میزبان کتاب الوندی

منبع : لیزنا
کتابخانه  مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه همزمان با جشنواره تابستانی تهران و چهارشنبه های کتاب به نقد وبررسی کتاب «اسمت چیه، تربچه»  با حضور نویسنده کتاب می پردازد.
چهارشنبه های کتاب میزبان کتاب الوندی

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهار و فرهنگسرای اشراق؛ این برنامه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اشاعه فرهنگ مطالعه روز چهارشنبه 18 مرداد ماه ساعت 17 در کتابخانه شیخ اشراق برگزار می شود.

گفتنی است کتاب اسمت چیه تربچه به نویسندگی عزت الله الوندی در 84 صفحه و به ویراستاری محمد مهدی عقابی و ناشر کتاب سوره مهر می باشد.

در خلاصه ای از کتاب آمده است:  پدر بزرگه میگه اون یکی که هم سن و سال منه ، خیلی بی ادبه . اصلا سواد و فرهنگ نداره . همین طوری بی اجازه می آد حوله ی حموم منو ور می داره می پوشه

مادر بزرگ صلوات می فرستد و می گوید : با این کارا چی کار دارم ؟ پدر بزرگ می گوید : دلم لک زده برای یه دست شطرنج با «این یکی.»

می پرسم  «همون که بی ادبه ؟» نه عزیزم . با زتو این دو تا رو با همدیگه قاطی کردی ؟ چی کار کنم خوب ؟ بینشون فقط یه «این» و یه «اون» فرقه . من چه می دونم ؟

یک بار که داشتم کتاب می خواندم و چشم هایم آرام رو هم رفت ، دیدم شان ...

علاقه مندان به حوزه کتاب می توانند به نشانی : فلکه دوم تهرانپارس ، خیابان جشنواره، فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 77359222 تماس حاصل کنند.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: