کد خبر: 29969
تاریخ انتشار: یکشنبه, 29 مرداد 1396 - 11:43

داخلی

»

اخبار کتاب

تهرانی ها رکورددار خرید کتاب در «تابستانه کتاب»

منبع : لیزنا
 با سپری شدن دو هفته از اجرای طرح «تابستانه کتاب» در سراسر کشور، تهرانی ها با خرید بیش از 140 هزار نسخه کتاب رکورددار تعداد خرید کتاب در این طرح شدند.
تهرانی ها رکورددار خرید کتاب در «تابستانه کتاب»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، در طرح تابستانه کتاب، استان تهران با 126 کتابفروشی و فروش 140هزار و 942 نسخه کتاب توانست رتبه اول پرفروش‏ترین استان‏ها بر اساس تعداد کتاب را به خود اختصاص دهد. همچنین، استان خراسان رضوی با 76 کتابفروشی  خود و فروش 29هزار و 242 نسخه کتاب در جایگاه دوم این فهرست قرار دارد و اصفهان با مشارکت91 کتابفروشی و فروش بیش از 24 هزار و 427 کتاب، رتبه سوم طرح تابستانه کتاب به لحاظ تعداد خرید کتاب را از آن خود کرد.

20 کتابفروشی فعال استان خوزستان توانستند با فروش 14 هزار و 470 نسخه کتاب رتبه چهارم بیشترین خرید کتاب از بین 31 استان شرکت کننده در طرح را  به خود اختصاص دهند و استان فارس با مشارکت 44 کتابفروشی فروش 13 هزار و 245 نسخه کتاب را در کارنامه خود ثبت کرده است. استان قم با 85 کتابفروشی و فروش 12 هزار و 560 نسخه کتاب ششمین استان پرفروش بر اساس تعداد خرید کتاب شناخته شده است.

اجراي طرح «تابستانه كتاب» با شعار «اين چنين دوست كتاب است از او دست مدار» از پانزدهم مردادماه آغاز شده است و از بين 827 كتابفروشي تأييده شده در اين طرح 630 كتابفروشي از مراكز استان‌ها و 197 كتابفروشي از شهرستان‌ها عضو طرح شده‌اند.

علاقه‌مندان و خريداران كتاب مي‌توانند از پانزدهم مردادماه با همراه داشتن كارت ملي به مدت 20  روز در مراكز استان‌ها و تا 30 روز در شهرستان‌ها به كتابفروشي‌هاي عضو طرح مراجعه و از تخفيف 20 تا 25 درصدي خريد كتاب در اين طرح تا سقف يكصد هزار تومان استفاده كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: